En positiv test, men deretter 2 negative??

nesco

Elsker forumet
Har ei venninne som testet positivt på hjemme test, mens hos legen så slo den ut negativt.... Testen hjemme var på morran, mens den hos legen var ut på dagen etter masse mat og drikke.

Noen som har en mening om dette???

Jeg mener å ha hørt at man ikke skal kunne teste positivt hvis man ikke er gravis, men at en negativ test kan være feil...
Hun tok blodprøve i går forå finne ut med sikkerhet, men får først svar på tirsdag.
'

Kan ha vært en kjemisk graviditet. Egget streifet bare livmorveggen, men festet seg aldri ordentlig. Det kan føre til sånt.
Men se an noen dager og test igjen. Kan jo ha vært for tidlig i svagerskapet til å få utslag på en test med annet enn morgenurin også.

Lykke til!

jeg tror også det... hun løper på do hele tiden, er trøtt og har vondt i korsryggen når hun sitter,, Blir spennende å høre på tirsdag [8D]

ettersom dagens tester er så utrolig følsomme kan det hende at de gjør utslag før egget har fått festet seg skikkelig. Da kan det hende at det går galt, og det er en tidlig abort. Det sies at de fleste kvinner har mange aborter de aldri vet om, men med dagens følsomme tester er det nok dessverre noen som blir oppdaget før de skjer også...

Får allikevel håpe at legen sin test er feil og venninnen din sin er riktig (legen kan ha hatt en som var mindre følsom, eller hun kan ha så lite hcg i urinen at det kreves morgenurin for å få utslag)

Jeg tok en test en stund før Jeg ble Gravid....
Det var faktisk 2 svake streker på den.
Tok noen tester til etterpå, Og det var Ikkje på di.....
Såh kan nok skje Dette...

Back
Topp