en positiv en også da

• Trådstarter Trådstarter Luthien05
  • Opprettet Opprettet
L

Luthien05

Guest
Trym ula etter smokken kun 2 ganger i natt!

Så da våkna jeg faktisk fem på seks og følte meg mer uthvilt enn jeg pleier. DET var godt det [:D]

Herlig! [:D][:D]

Her har han ligget imellom oss og vært svært så urolig. Ikke særlig søvndyssende[8D]

Så bra [:)] 

sååå bra!!!
her har jeg lagt 3 smokker i senga, og etter jeg begynte å fjerne bamser etter hun har sovna, så
finner hun smokken lettere selv om natta ;)
itillegg leste jeg et tips om at man ikke skulle stappe smokken i munnen dems når man var inne å
ga smokk om natta, men legge den i hånda dems, for da greide de å sette den inn selv...

ORIGINAL: vw*engel

sååå bra!!!
her har jeg lagt 3 smokker i senga, og etter jeg begynte å fjerne bamser etter hun har sovna, så
itillegg leste jeg et tips om at man ikke skulle stappe smokken i munnen dems når man var inne å
ga smokk om natta, men legge den i hånda dems, for da greide de å sette den inn selv...

ja, jeg prøver å gi i hånda, men hender han ikke er så helt enig i det.. hehe. han gaper og blir illsint når han treffer noe annet enn smokken. Men finner oftere smokken selv nå enn tidligere, heldigvis. (jeg fjerner også bamsene etter han har sovna, hehe)

ORIGINAL: Luthien05

sååå bra!!!

ja, jeg prøver å gi i hånda, men hender han ikke er så helt enig i det.. hehe. han gaper og blir illsint når han treffer noe annet enn smokken. Men finner oftere smokken selv nå enn tidligere, heldigvis. (jeg fjerner også bamsene etter han har sovna, hehe)

hehehehe
sinnatagg!

Ellie bruker å sovne igjen før smokken har nådd munnen :D

sååå bra!!!

hehehehe
sinnatagg!

Ellie bruker å sovne igjen før smokken har nådd munnen :D

jepp, er nok en liten hissigpropp jeg har fått (skjønner ikke hvor han har det fra... *plystre* [8|][8D])

det er jo kjempe bra da. selv sysns jeg å våkne to ganger om nattan høres skrekkelig ut.[&:]
det var også en av grunnene til at vi ikke skulle bruke smokk her....for å opp om nattan[8D]

ORIGINAL: *Prinsessa

det er jo kjempe bra da. selv sysns jeg å våkne to ganger om nattan høres skrekkelig ut.[&:]
det var også en av grunnene til at vi ikke skulle bruke smokk her....for å opp om nattan[8D]

storesøster brukte ikke smokk, men hu vræla flere ganger om natta likevel.. så trenger ikke være smokken som er årsak.. [;)]

ORIGINAL: *Prinsessa

storesøster brukte ikke smokk, men hu vræla flere ganger om natta likevel.. så trenger ikke være smokken som er årsak.. [;)]

jeg tenkte vel mer på at de mister den og man må opp for den jeg[8D] heldigvis sluppet unna.
selvfølgelig kan man få vræleunger som ikke bruker smokk[;)]
men det var vel heller ikke hovedgrunnen for at vi ikke ville ha smokk i huset her[:)]

Back
Topp