En pose ostepop, en halv boks pepperkaker og ei julebrus

*UtspyttaLaban*

Forumet er livet
VIP
Har jeg hatt til lunsj idag

Nå har jeg gitt meg selv en real omgang skjenn, og det var bra, for ellers hadde jeg nok fullført den pepperkake boksen

Sitter og kikker på gamle one tree hill episoder, og ej jente må vel få kose seg?

Skjønner bare ikke hvorfor jeg ikke er mega mett, og mega kvalm

Såe, hvor mange dager må jeg gå uten mat og drikke nå, sånn med tanke på overskudd kalorier jeg har stappa i kjeften mener jeg?

Egentlig var det litt godt å lese innlegget ditt...for jeg har akkurat spist nesten en hel pose Dumle til frokost :/

Cassandra smartrompe skrev:
Håper ikke du er på slankern for å si det sånn.. :P

Haha, neida, slankern er jeg ikke på!
Gidder ikke slikt tull

Men seriøst, kjenner det litt på samvitigheten da

Fru ET skrev:
Egentlig var det litt godt å lese innlegget ditt...for jeg har akkurat spist nesten en hel pose Dumle til frokost :/

Åååhhh Dumle!!! Det er godt det, åh nå fikk jeg lyst på og!!

klarer sikkert å "motarbeide" kaloriene med epler og selleri som har "negative kalorier", du bruker fler kalorier på å spise og fordøye dette enn det er kalorier i maten. :P

Ripley skrev:
klarer sikkert å "motarbeide" kaloriene med epler og selleri som har "negative kalorier", du bruker fler kalorier på å spise og fordøye dette enn det er kalorier i maten. :P

Åh smart!!!

Må forte meg og finne fremme sunnheter her da isåfall, for seriøst, jeg er sikker på jeg kjenner magen vokser i dette øyeblikk!!

Back
Topp