En perfekt mnd:)

Redebygger

Betatt av forumet
Det er akkurat et år til :) Det er en realistisk tanke!!!:) Vi håper på et lite gull på denne tiden neste år:):)

åååååååååååå..........drømmer meg bort!

Har dere startet prøvingen? Eller starter dere også i sommer? [:)] Gleder meg såååå til å prøve igjen!

ORIGINAL: Mamman til Eliah

Har dere startet prøvingen? Eller starter dere også i sommer? [:)] Gleder meg såååå til å prøve igjen!

Vi har ikke startet noe prøving. Tror nok ikke det blir unge på meg før enten august 2011 eller våren 2012.
Meeeeen håper sambo ombestemmer seg, for da starter prøvinga i juli 2011........får vel leve i håpet[;)]

Håpe på å komme inn her jeg og.. strater juli/august tider..satse på juli og at det klaffer med en gang [;)]

Hiiiiiiiiiiit vil jeg..

*glede seg til prøvinga starter*

[:D]

ORIGINAL: Zid

Håpe på å komme inn her jeg og.. strater juli/august tider..satse på juli og at det klaffer med en gang [;)]

Hiiiiiiiiiiit vil jeg..

Ække vi på samme terminforum? Eller er du på sept kanskje?

ORIGINAL: Skrulla86

Hiiiiiiiiiiit vil jeg..

Er i august ja [:)]

Hiiiiiiiiiiit vil jeg..

Hehe...moro:-D
Håper jeg får overtalt gubben altså[;)] SÅ ender vi kanskje i samme terminforum[:)]

Hiiiiiiiiiiit vil jeg..

Hehe...moro:-D
Håper jeg får overtalt gubben altså[;)] SÅ ender vi kanskje i samme terminforum[:)]

ja får håpe du får overtalt han [:D].. helldigvis så er sambo klar her.. så er bare å venting her.. hehe

Ja vært morro å havne i samme terminklubb.. hihi

Vi har egentlig starta prøvinga eller rettere sagt jeg har ikke brukt noe nå for å få stabilisert syklusen min etter MA i Feb....Men kommer tanten på besøk som planlagt i neste uke, så blir det pillen fram til vi kommer hjem fra ferie i Slutten av Juni :):) Da blir det sengekos for alle penga!! Jeg gleder meg sånn til å starte prøvinga! Sist klaffa det akk 1 mnd etter jeg hadde sluttet på pillen...håper det går fort nå også ;)

For noen sjarmtroll dere har Zid, Skrulla86 og Mamma til Eliah :):) Dere er jaggu heldige !!

Hit vil jeg og![:)]

ORIGINAL: Redebygger

Vi har egentlig starta prøvinga eller rettere sagt jeg har ikke brukt noe nå for å få stabilisert syklusen min etter MA i Feb....Men kommer tanten på besøk som planlagt i neste uke, så blir det pillen fram til vi kommer hjem fra ferie i Slutten av Juni :):) Da blir det sengekos for alle penga!! Jeg gleder meg sånn til å starte prøvinga! Sist klaffa det akk 1 mnd etter jeg hadde sluttet på pillen...håper det går fort nå også ;)

For noen sjarmtroll dere har Zid, Skrulla86 og Mamma til Eliah :):) Dere er jaggu heldige !!

Tusen takk[:)]

Vi gifter oss i August, men jeg har bedt om å få utdrikningslag i løpet av juni engang pga at folk reiser i juli/August og selvsagt litt pga babymaking[:)]. Dvs at vi kommer til å bli prøvere en gang i juni etter fullført utdrikningslag[:D][:D] 

Sist gang klaffet det akkurat 2 uker etter pilleslutt, så håper på at det går raskt neste gang også..[:D] Gleder meg også utrolig mye til å starte prøvinga!

Vill også inn her, Må bare få meg en jobb så blir det rett i senga igjen [8D]

ORIGINAL: Redebygger

Takk[:D] Føler meg veldig heldig ja, og gleder meg til å få enda et nydlig lite nurk

Lykke til med prøvingen!!

Haha.. flere enn meg fra august09 som vil inn her ja[:D][:D] det hadde vært gøy!! Vi får prøve å få med resten av gjengen også da[;)]

Satser på å begynne å prøve her også rundt juni og utover :-D Blir kjempe spennende :-D Perfekte mnd er april-juli <3

Her vil je å sette av plass. Hadde SA på tirsdag. Gyn sa at en må vente 3måneder innen en prøver i igjen så da blir det her om alt klaffer.

tror kanskje vi og sikter oss inn på denne mnd, eller mai mnd. Er enda litt usikker...

Back
Topp