Redebygger
Betatt av forumet
Det er akkurat et år til :) Det er en realistisk tanke!!!:) Vi håper på et lite gull på denne tiden neste år:):)
åååååååååååå..........drømmer meg bort!
åååååååååååå..........drømmer meg bort!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Mamman til Eliah
Har dere startet prøvingen? Eller starter dere også i sommer? [:)] Gleder meg såååå til å prøve igjen!
ORIGINAL: Zid
Håpe på å komme inn her jeg og.. strater juli/august tider..satse på juli og at det klaffer med en gang [;)]
Hiiiiiiiiiiit vil jeg..
*glede seg til prøvinga starter*
[:D]
ORIGINAL: Skrulla86
Håpe på å komme inn her jeg og.. strater juli/august tider..satse på juli og at det klaffer med en gang [;)]
Hiiiiiiiiiiit vil jeg..
Ække vi på samme terminforum? Eller er du på sept kanskje?
Hiiiiiiiiiiit vil jeg..
Er i august ja [:)]
Hiiiiiiiiiiit vil jeg..
Er i august ja [:)]
Hehe...moro:-D
Håper jeg får overtalt gubben altså[;)] SÅ ender vi kanskje i samme terminforum[:)]
ORIGINAL: Redebygger
Vi har egentlig starta prøvinga eller rettere sagt jeg har ikke brukt noe nå for å få stabilisert syklusen min etter MA i Feb....Men kommer tanten på besøk som planlagt i neste uke, så blir det pillen fram til vi kommer hjem fra ferie i Slutten av Juni :):) Da blir det sengekos for alle penga!! Jeg gleder meg sånn til å starte prøvinga! Sist klaffa det akk 1 mnd etter jeg hadde sluttet på pillen...håper det går fort nå også ;)
For noen sjarmtroll dere har Zid, Skrulla86 og Mamma til Eliah :):) Dere er jaggu heldige !!
ORIGINAL: Redebygger
Vi har egentlig starta prøvinga eller rettere sagt jeg har ikke brukt noe nå for å få stabilisert syklusen min etter MA i Feb....Men kommer tanten på besøk som planlagt i neste uke, så blir det pillen fram til vi kommer hjem fra ferie i Slutten av Juni :):) Da blir det sengekos for alle penga!! Jeg gleder meg sånn til å starte prøvinga! Sist klaffa det akk 1 mnd etter jeg hadde sluttet på pillen...håper det går fort nå også ;)
For noen sjarmtroll dere har Zid, Skrulla86 og Mamma til Eliah :):) Dere er jaggu heldige !!