En perfekt dag....

Lbaby

Gift med forumet
Hva er en perfekt dag for deg?[:D]

Tja si det.
Nok søvn, god stemning, ingen trassige troll, passe med aktivitet/hvile, god mat, ryddig hjem og avslapning på kvelden. Noe gøy på tv e.l.

Du da?

Apropos så skal jeg gå å legge meg nå, jeg er UTSLÅTT! [;)]

Perferkt dag for meg må definitivt inneholde:

- Nok søvn

- Trassfrie barn og kun søskenkjærlighet[:D]

- Sol og sommer

En perfekt dag for meg akkurat nå måtte være uten mann og barn[8D] Nei, men kunne godt tenke meg en strandferie med en drink i ene hånden og null bekymringer i andre[:D]

En dag med nok søvn, ligge og sløve så lenge jeg vil i senga, god frokost, sole seg, spise en god lunsj, se et (eller flere[8D]) bra tv-program, INGEN husarbeid eller klesvask og legge meg når jeg vil[:D]

Utrolig mange tanker som ramler i hodet mitt..men tenker fri fra jobb, stå opp til ryddig hjem og være helt uthvilt, harmoniske barn, harmonisk samboer, god og lang frokost/lunsj, unødvendig koseshopping, kafèkos med kjærsten og avslutter dagen med skikkelig vennetreff/venninnekos uten bekymringer for morgendagen
Eller en dag i varmere strøk hvor enten safari, strandliv eller spennende dykking står på tapeten! Kanskje en passelig varm dag i et varmt land hvor dagen skal tilbringes i en gamleby med masse spennende steder å se?

Kjenner jeg trenger en ferie og en vennesamling hehe

Hilsen passelig sliten småbarnsmor

nok søvn, en unge som er blid om morgenen og enkel resten av dagen.
møte venninner eller dra på playdate med mini.
god middag.
og at mini legger seg uten å tulle om kvelden.

Merkelig at alle nevner søvn [8|][8D] 
Hvis ikke vi får nok av det kan man bare drite i hele dagen nemlig [:D]

Back
Topp