En pauseknapp....

Fare for å være den eneste, må jeg spørre om noen andre har tenkt tanken.. Jeg kunne ønske jeg hadde en pauseknapp. Trykket på den og stoppet opp å være gravid for en liten stund! Jeg gleder meg over alt som har med graviditeten å gjøre. Syntes jeg er i god form og har egentlig ingen ting å klage over. Nå er det ca 3 mnd igjen og hverdagene er preget av at man er gravid. Sånn kommer det til å være helt frem til den fantastiske lille kommer ut og vi kan glede oss over det! Født utrolig utålmodig så merker at det er typisk av meg å tenke det jeg skriver nå....

Trenger egentlig bare en liten bekreftelse på at jeg ikke er forferdelig som kunne ønsket meg en pauseknapp!

Fare for å være den eneste, må jeg spørre om noen andre har tenkt tanken.. Jeg kunne ønske jeg hadde en pauseknapp. Trykket på den og stoppet opp å være gravid for en liten stund! Jeg gleder meg over alt som har med graviditeten å gjøre. Syntes jeg er i god form og har egentlig ingen ting å klage over. Nå er det ca 3 mnd igjen og hverdagene er preget av at man er gravid. Sånn kommer det til å være helt frem til den fantastiske lille kommer ut og vi kan glede oss over det! Født utrolig utålmodig så merker at det er typisk av meg å tenke det jeg skriver nå....

Trenger egentlig bare en liten bekreftelse på at jeg ikke er forferdelig som kunne ønsket meg en pauseknapp!
Har det akkurat slik jeg også. Skulle ønske jeg kunne legge graviditeten på hylla hjemme og vært foruten de ekstra kiloene bare en liten stund noen ganger i uka, tatt meg en joggetur uten problemer, for så å kommet hjem til graviditeten igjen. :p

Sent from my iPhone using BV Forum

Du er ikke den eneste:) jeg også skulle ønske det en gang i blant! Får dårlig samvittighet for lille i magen, men sån er det noen ganger :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Har ikke fått den følelsen enda, men husker det fra sist jeg var gravid. Man er liksom like gravid uansett hva man gjør, hvem man er sammen med osv.

Det begynner meg graviditeten, for slike følelser kan fort dukke opp når man har småbarn også. Man elsker jo barnet/barna og det er fantastisk å være sammen med det/dem - men noen ganger får man gjerne lyst til å "være fri" leeeenge :-p

Helt normal følelse spør du meg :-)

Sent from my iPhone using Tapatalk

Ikke alene om det nei. Her om dagen sa jeg at til bursdagen min ønsker jeg meg en hotell overnatting å barnefri med min kjære som vi kan ta rundt jul:) *så vil det nå vise seg om vi klarer å sette igjen beibi til mormor da....

Du er ikke alene nei ,sliter med hofte fra før og nå har de blitt verre +halsbrann+bekkenet :( og ikke minst har jeg eksamen :( så alt i alt har jeg det ikke bra,men prøver å tenke positivt :)

Nei, jeg vil heller ha en spole-knapp ;)

Sent from my iPhone

Jeg kunne også tenke meg en slik knapp!
Savner skikkelig kjærestekos uten at bøllefrøet til stadighet minner meg på sin eksistens.. klarer liksom ikke helt å "slå meg løs" og slappe av! Flere som føler det slik?

Men graviditeten i seg selv er stas - og relativt god form gjør at jeg ikke skal klage!

Jeg kunne også tenke meg en slik knapp!
Savner skikkelig kjærestekos uten at bøllefrøet til stadighet minner meg på sin eksistens.. klarer liksom ikke helt å "slå meg løs" og slappe av! Flere som føler det slik?

Men graviditeten i seg selv er stas - og relativt god form gjør at jeg ikke skal klage!

Ja... Kjenner til det... Hadde vært greit med en pauseknapp ja. Men og en spoleknapp :D

Last edited:
Kunne tenkt meg en spoleknapp jeg :-) Er så ufattelig lei allerede. Av å være tung, trøtt, sint og ufri. Kan bare bli august og fødsel imorgen for min del ;-)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Kunne tenkt meg en spoleknapp jeg :-) Er så ufattelig lei allerede. Av å være tung, trøtt, sint og ufri. Kan bare bli august og fødsel imorgen for min del ;-)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Signerer denne! :)

Sent from my iPhone using Tapatalk

Jeg ønsker meg hverken en spoleknapp eller pauseknapp! Jeg nyter dagene som gravid :) Men skal sies at jeg ikke har hatt noen plager og magen er absolutt ikke i veien.

Veit at dette er siste, så eg vil berre nyte det og ha en sprellende baby i magen. Bekkenet krangler veeeeldig, og en liten en på 16 mnd heime, men tanken på at det er siste gang gjer at eg vil prøve og nyte.

Back
Topp