En pakke, eller maaaaange?

Papillon

Elsker forumet
Når du pakker inn julegaver og har kjøpt flere ting til samme person. Pakker du det da inn som en stor pakke, eller flere små? Og hva liker du selv å få? 

Jeg er STOR tilhenger av en pakke pr. person, siden ungene bruker laaang tid på å åpne. De er fornøyde når de har fått den første pakken, vil gjerne prøve på eller leke med det som er inni og sånt tar tid. Så når bestemor pakker inn ti pakker til hver for å være koselig å lage mange pakker, får det bare motsatt effekt. Ungene blir lei av å åpne og vil heller leke... Så sitter vi der da, med besteforeldre som vil se ungene åpne pakker og unger som nesten må trues til å åpne fler...

Vel, jeg har ikke så mange barn å pakke inn til. Så jeg pleier å gi bare en, utenom til Run og pappa; Run så han får mere pakker, hihi. Og pappa, ellers så gråter han, for alt går jo på antall:P Og jeg liker maaaange pakker! :-D Men ser det med barn altså..

Kommer helt an på hva det er det.

Klær i en pakke, og leker i en annen.  Nå har vi riktignok kun 2 nieser som er barn vi trenger å handle julegave/bursdagsgave til.  Og vi gjør det ganske greit med at "samme type ting" i samme pakke,  klær i en, leker i en annen. Hvis det er mulig.

Til lillefrøkna på to har vi ikke pakket inn noe enda, forstår ikke helt det med innpakking, og ser det dermed like greit å ikke gjøre det.  (HVA? Pakker du virkelig ikke inn lekekjøkken i 50 meter pakkepapir slik at dere får ENDA mer spesialavfall å bli kvitt? Skamme seg.....)

Kjøpe eg ein bil å ein pysj så blir d 2 pakker

men kjøpe eg kun klær blir d ein pakke å samme om d kun e leker :)

Hvis barnet vanligvis får litt FÅ gaver, og synes det er gøy å pakke opp - Lag flere gaver
Hvis barnet vanligvis får MANGE gaver - Lag kun én gave.

jeg pakker inn mange små pakker, dersom det lar seg gjøre. Elsker å pakke opp mange pakker selv.

*yummymummy* skrev:
jeg pakker inn mange små pakker, dersom det lar seg gjøre. Elsker å pakke opp mange pakker selv.

sign. og elsker å gi bort pakker, men om det er flere klesplagg for eksempel så pakker jeg de gjerne sammen.
jeg og sambo har alltid gitt hverandre flere pakker til jul og bursdag, han syns også det er morro hehe
og jeg fikk også flere små av mamma og pappa når jeg var lita:)

Samme for meg, spørs hva :)
Vi er en liten og koselig familie, så det er kjekkere med flere pakker :)

Spørs litt..sjeldent jeg kjøper masse små ting. Har litt småting til tantebarn i år og de får alt i en pakke ja.

Lillebroren min på 10 år pleier å få flere små av oss fordi han har så liten familie og får kun fra oss og foreldrene sine så han syns jo det er kjedelig å kun få 2 gaver f.eks så han får noen mindre gaver også så det skal virke mer

Back
Topp