En påminnelse...!!

KatrineH

Elsker forumet
Husk jenter... Ikke skrive meldinger når dere kjører bil... En liten påminnelse...
Sjekk linken... Dette kan skje:

http://www.tv2nyhetene.no/utenriks/sjokkvideo-mot-sms-bak-rattet-2861347.html?sms_ss=facebook&at_xt=4d3d8b6886bd5b9a%2C1
NB: sterke scener...

Jeg skriver ikke meldinger når jeg kjører bil etter at jeg har sette denne i hvertfall...!!!!

Er dramatisering da,.
Men jeg er fæl på den sms greia når jeg kjører bil., sendte faktisk sms når jeg kjørte moped også, det gikk så treigt at jeg kjeda ræva av meg rett og slett., Men dask og skjerpings på meg![&:]

ORIGINAL: ice

Er dramatisering da,.
Men jeg er fæl på den sms greia når jeg kjører bil., sendte faktisk sms når jeg kjørte moped også, det gikk så treigt at jeg kjeda ræva av meg rett og slett., Men dask og skjerpings på meg![&:]

Kjenner det skjærer i hjerterota når man ser den snutten hvor ungen sitter baki å roper på mamma og pappa at de skal våkne... [:(]
Skreiv mye meldinger før jeg å.. men når tulla ble født så er det uaktuellt...

Æsj! Nå ble jeg skikkelig kvalm og uvel!!! Søstra mi har vært i bilulykke og det er ikke særlig ålright. Dette er den sterkeste videoe jeg har sett, håper den hjelper

etter jeg fikk touch tlf har jeg slutta å sendt sms, men gjorde det ofte før [&:] aldri mer!

er virkelig en tankevekker... ikke noe sms her heller..

Huff.. forferdelig video, men absolutt nødvendig!

ORIGINAL: Sparkebukse

Huff.. forferdelig video, men absolutt nødvendig!

Det har jeg aldri gjort og kommer aldri til å gjøre......
Men det er jo noe alle må slutte med...må vise mannen min den videoen når han kommer hjem,
for han gjør det.....[:@]

Back
Topp