Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er jeg som måtte ha ks pga høyt BT .. Baby jenta ligg i kuvøse og med respirator men er stabil.. BT mitt er fortsatt høyt ligg på 180-190/ 80-100, så ligg på obs post for gravide på Ullevål nå pga det. Bare frøkna er over på cpap og stabil reiser vi til Lillehammer igjen.. Men vet ikke hvor lang tid det tarOi. Det var tidlig ja!! Håper alt står.bra til med mor og barn
* Lillesøster ventes 19 august *
Det er jeg som måtte ha ks pga høyt BT .. Baby jenta ligg i kuvøse og med respirator men er stabil.. BT mitt er fortsatt høyt ligg på 180-190/ 80-100, så ligg på obs post for gravide på Ullevål nå pga det. Bare frøkna er over på cpap og stabil reiser vi til Lillehammer igjen.. Men vet ikke hvor lang tid det tar
Det er jeg som måtte ha ks pga høyt BT .. Baby jenta ligg i kuvøse og med respirator men er stabil.. BT mitt er fortsatt høyt ligg på 180-190/ 80-100, så ligg på obs post for gravide på Ullevål nå pga det. Bare frøkna er over på cpap og stabil reiser vi til Lillehammer igjen.. Men vet ikke hvor lang tid det tar