En på september-forum har født!

MiO04

Glad i forumet
En september baby er født 28.juni (hvis jg ikke har misforstått).

Venter 1 av 3 kjekkeste gutter den 06.08.13 ;)

stemmer det. i uke 28+2

Oi. Det var tidlig ja!! Håper alt står.bra til med mor og barn :)

* Lillesøster ventes 19 august *

Oi. Det var tidlig ja!! Håper alt står.bra til med mor og barn :)

Det er jeg som måtte ha ks pga høyt BT .. Baby jenta ligg i kuvøse og med respirator men er stabil.. BT mitt er fortsatt høyt ligg på 180-190/ 80-100, så ligg på obs post for gravide på Ullevål nå pga det. Bare frøkna er over på cpap og stabil reiser vi til Lillehammer igjen.. Men vet ikke hvor lang tid det tar

Det er jeg som måtte ha ks pga høyt BT .. Baby jenta ligg i kuvøse og med respirator men er stabil.. BT mitt er fortsatt høyt ligg på 180-190/ 80-100, så ligg på obs post for gravide på Ullevål nå pga det. Bare frøkna er over på cpap og stabil reiser vi til Lillehammer igjen.. Men vet ikke hvor lang tid det tar

Lykke til og gratulerer med baby <3

Gratulerer, og lykke til! Håper det stabiliserer seg raskt :)

Venter ei lita snuppe 5. august :)

Huff så skummelt!! Håper det går bra med dere! Ønsker dere masss lykke til å god bedring :) å ikke minst, gratulere med liten baby :)

Gratulerer og lykke til. Håper at blodtrykket ditt stabiliserer seg snart og at prinsessa blir sterkere slik at dere kan gå hjem å koser dere snart :)

Gratulerer så masse, og lykke til videre! :-)

<3 Venter ei lita snuppe 9.august <3

Gratulere med prinsessa :) håper alt går bra med dere :)

Back
Topp