En overraskelse!

Tusen takk alle sammen!

Jeg har nesten ikke sovet i natt, fortsatt litt i sjokk.. Så begynte tvilling 1 å bevege seg endel også, så det var jo veldig gøy å kjenne på!

Forstår godt om sjokket, det går over med tida :) Eneggede eller to??

Ang. ticker, har du husket å trykke på 'lagre' etter du slettet alt fra ticker/signatur? :)

Så spennede :) Gratulerer så mye.

Jeg har også en datter på 2 åe og to mnd, hang du på agust 09 eller?

Gratulerer så masse med tvillinger!!!!!

Hei og velkommen, og gratulerer med to!!!

Jeg skulle akkurat til å spør om det var bare meg som så verdens lengste, blanke signatur *hihi*

Slett alt i signatur og ticker feltet. Funker ikke det så sender du en melding til admin!

gratulerer såååå mye.
vet akuratt hvordan sjokket føles;)fikk også beskjeden om 2 babyer på ul og tanker/drømmer  o.l blir egentlig ikke så mye bedre på leeenge , men det gjør ingenting.
Jeg hører til mai egentlig men har meldt meg her siden jeg sansynligvis får i april uansett.
Når har du termin?

Jeg har også en haug med praktiske spørsmål i hodet, he he så er nok normalt.
+ jeg har en liten på 2,5 år så vi skal nesten gjennom det samme

Å, så kjekt da

Påskeharen skrev:

Ang. ticker, har du husket å trykke på 'lagre' etter du slettet alt fra ticker/signatur? :)

Vi får ikke vite det før ordinær UL, kanskje..Er det samme kjønn må vi bare vente til de kommer ut og se, spennede! Men de ligger adskillt, så det er jo bra :)

ang ticker så har jeg febrilsk lagret og lagret, men ser lik ut.. har sendt mail til BV så håper jeg snart får ordnet det! en smule irriterende bare... ;)

Spirrevip skrev:
Så spennede :) Gratulerer så mye.

Jeg har også en datter på 2 åe og to mnd, hang du på agust 09 eller?

Takk :) Nei juli 09, så hun er vel gjerne øyeblikk 2 år og 3 mnd :)

sommerhåp skrev:
gratulerer såååå mye.
vet akuratt hvordan sjokket føles;)fikk også beskjeden om 2 babyer på ul og tanker/drømmer  o.l blir egentlig ikke så mye bedre på leeenge , men det gjør ingenting.
Jeg hører til mai egentlig men har meldt meg her siden jeg sansynligvis får i april uansett.
Når har du termin?

Jeg har også en haug med praktiske spørsmål i hodet, he he så er nok normalt.
+ jeg har en liten på 2,5 år så vi skal nesten gjennom det samme

Takk takk:) Og gratulerer så masse til deg også da! :) :) :)
Ja jeg glemmer nok aldri når legen sa: " der er en til, det er tvillinger!" Jeg er glad jeg lå for alt gikk rundt! hehe...
Jeg har termin 14 april, men det blir nok ikke noe april barn her.. håper jeg klarer å gå til i mars engang, i februar er se så små enda... Men de kommer når de kommer... :)
Jeg føler jeg kommer til å henge her, så er vi jo to tvillingmammaer også nå, så gøy!

*aprilglede* skrev:

Påskeharen skrev:

Vi får ikke vite det før ordinær UL, kanskje..Er det samme kjønn må vi bare vente til de kommer ut og se, spennede! Men de ligger adskillt, så det er jo bra :)

ang ticker så har jeg febrilsk lagret og lagret, men ser lik ut.. har sendt mail til BV så håper jeg snart får ordnet det! en smule irriterende bare... ;)

Greit :) Spennende, jaaa! :D Jeg kommer til å følge med på deg og de andre som venter tvillinger, fordi jeg er fascinert av slikt ;)

Huff, men skal bli godt å få det fikset av BV snart :)

Endelig!!! Et tvillingpar :D gratulerer så masse med to skjønninger og dobbelt glede!!

Back
Topp