En ordentlig og litt mer detaljert bli kjent tråd ;)

cleo_84

Gift med forumet
Dette er meg: ( I hverfall slik jeg liker å tro at jeg er...haha!)

Jeg er snill, omtenksom og omgjengelig. Samtidig kan jeg derimot være sta, litt for opptatt av rettferdighet og kan virke som en bedreviter, det siste på tross av at jeg egentlig er ganske usikker av natur. Jeg er en god mamma, men kan til tider føle meg utrolig utilstrekkelig. Har ofte planer (blir dessverre bare ikke alltid fulgt, men jeg er SÅ GOD til å lage dem), og ønsker gjerne at huset skal se flott og fantastisk ut, meeeen som oftest så må jeg gi opp den kampen. 

Vi har snart 3 barn,2 katter og jeg har en mann som arbeider innen olje og gass. Jeg er selv lærer på ungdomskolen. Vi holder på å pusse opp en trønderlån som står på nordmøre, og skal da flytte dit til jul er planen. Akkurat nå bor vi langt langt oppi nord, og har et hus her fra før. Så ja... vi har endel å gjøre i år. 

Er forresten positivpessimist! Forbereder meg ofte på det verste, men håper det beste ;) 

Så hvem er egentlig dere???? 

Ha ha, herlig tråd! :-D

Jeg er positiv, sta, omgjengelig, temperamentsfull, snill, impulsiv, periodevis deprimert og periodevis over-energisk, elsker å lære nye ting, har 1000 ideer og interesser -og altfor få timer i døgnet, elsker å synge og danse, avskyr rutiner, er opptatt av miljøvern og gjenbruk, blir provosert av forbrukersamfunnet, lever med kroniske smerter (som varierer i intensitet) som jeg må lære å leve med, glad i å trene og svømme, har tro på at menneskets bevissthet har enormt potensiale og er i blomstring -men som trenger utfordringer for å vokse og utvikle seg ;-)

Hehe så morsomt å lese om dere da
Men siden jeg har kikket inn på tråden så skal jeg vel ikke snike meg stille ut igjen før jeg har lagt igjen bevis på at jeg har vært her!