En ordentlig og litt mer detaljert bli kjent tråd ;)

cleo_84

Gift med forumet
Dette er meg: ( I hverfall slik jeg liker å tro at jeg er...haha!)

Jeg er snill, omtenksom og omgjengelig. Samtidig kan jeg derimot være sta, litt for opptatt av rettferdighet og kan virke som en bedreviter, det siste på tross av at jeg egentlig er ganske usikker av natur. Jeg er en god mamma, men kan til tider føle meg utrolig utilstrekkelig. Har ofte planer (blir dessverre bare ikke alltid fulgt, men jeg er SÅ GOD til å lage dem), og ønsker gjerne at huset skal se flott og fantastisk ut, meeeen som oftest så må jeg gi opp den kampen. 

Vi har snart 3 barn,2 katter og jeg har en mann som arbeider innen olje og gass. Jeg er selv lærer på ungdomskolen. Vi holder på å pusse opp en trønderlån som står på nordmøre, og skal da flytte dit til jul er planen. Akkurat nå bor vi langt langt oppi nord, og har et hus her fra før. Så ja... vi har endel å gjøre i år. 

Er forresten positivpessimist! Forbereder meg ofte på det verste, men håper det beste ;) 

Så hvem er egentlig dere???? 

Ha ha, herlig tråd! :-D

Jeg er positiv, sta, omgjengelig, temperamentsfull, snill, impulsiv, periodevis deprimert og periodevis over-energisk, elsker å lære nye ting, har 1000 ideer og interesser -og altfor få timer i døgnet, elsker å synge og danse, avskyr rutiner, er opptatt av miljøvern og gjenbruk, blir provosert av forbrukersamfunnet, lever med kroniske smerter (som varierer i intensitet) som jeg må lære å leve med, glad i å trene og svømme, har tro på at menneskets bevissthet har enormt potensiale og er i blomstring -men som trenger utfordringer for å vokse og utvikle seg ;-)

Hehe så morsomt å lese om dere da
Men siden jeg har kikket inn på tråden så skal jeg vel ikke snike meg stille ut igjen før jeg har lagt igjen bevis på at jeg har vært her! 

Jeg er ei blid og fornøyd irriterende ærlig sørlandsjente med bein i nesa og et heftig temprament(sies det) Jeg vet ikke om jeg er helt enig,men nok om det. Det bunner vel i en grenseløs irriterende stahet som er medfødt... Noe min sønn har arvet ;) *Plystre*  Utenom det har veien til ett barn til vært lang og langifra en selvfølge da jeg for 2,5 år siden forlot min kjære mann etter mange års forhold da vår sønn ble født alvorlig syk,jeg var syk og livet rundt oss raste. Veien hit vi er nå har vært mere kronglete enn jeg noen gang hadde forestilt meg,men vi har hverandre igjen og det er vi evig takknemlig for  Så nå har vi satt igang husrenovering i graviditet for andre gang*svett ja* og satser på hussalg og innflytting i løpet av et par mnd`er :) Så her går livet i ett med 2 hus,100% jobb,barn og det jeg vil så gjerne kalle et liv Livsmotto mitt er Ta livet som det faller! Noe jeg har problemer med å følge selv som perfeksjonist,men jeg liker veldig tanken da og prøver ihvertfall! Gleder meg til å snart leve et normalt liv og satser på at 2012 kommer til og bli helt fantastisk! Det ser veldig bra ut til nå  -Over og ut-

Herlig !! :)

Jeg er 26 (v)år og født i værens tegn. Samme er sambo, så her smeller det iblant kan dere tro! Jeg er sjenert, men veldig glad i å være med mennesker og treffe nye! Mitt liv er familien min, dyrene mine og naturen <3 Jeg elsker regn og tordenvær, (liker at det bråker litt)
Og er over gjennomsnittet interessert i stein , fjell og landskaper. Boooooring i mange ører og øyne, men interessant for noen :p

Sambo og jeg eier en nydelig enebolig på landet, og jeg eeeeelsker det. Kunne aldri bodd i byen. Her har jeg en nydelig hage, som blomstrer i alle mulige farger, nydelig utsikt. Her pleier vi kjærligheten, dyrene og huset. :)

Jeg har en sønn fra et tidligere forhold. Verdens herligste som er 4 år. Han er en storsjarmør, og har fattet mammas interesse for natur og dyr <3 <3 

Ja, jeg er kanskje litt "kjedelig" beskrevet men er litt vanskelig... Vennene mine ler mye av og med meg.. Har vel en tendens til å prate litt før jeg tenker... Noe jeg jobber med, virkelig :P

For en bra tråd :) Jeg er ei sjenert jente på snart 27 egentlig østlending. Har også forvilla meg langt nord... Og til tross for at jeg er litt værsyk for tida, trives jeg godt og ser for meg at vi blir her :) Venter barn nr 3 og har for tiden nok med jobb og barn og mann... Prøvde meg på skole i år i tilegg med det rakna når kvalmen tok overhånd. Så prøver igjen til høsten. Ellers elsker jeg å reise, lese og har blitt litt over middels glad i hage etter vi kjøpte hus... Jeg er gift, vi har i to katter, jobber begge med olje og gass og elsker det. Er som regel i godt humør, men har ikke den beste tålmodigheten og for tida blir jeg lett hissig... :)

Kanskje vi bor i samme by???

Utrolig gøy å lese om dere, får liksom et bedre bildet av hvem dere er ;-)

Hede85 skrev:
For en bra tråd :) Jeg er ei sjenert jente på snart 27 egentlig østlending. Har også forvilla meg langt nord... Og til tross for at jeg er litt værsyk for tida, trives jeg godt og ser for meg at vi blir her :) Venter barn nr 3 og har for tiden nok med jobb og barn og mann... Prøvde meg på skole i år i tilegg med det rakna når kvalmen tok overhånd. Så prøver igjen til høsten. Ellers elsker jeg å reise, lese og har blitt litt over middels glad i hage etter vi kjøpte hus... Jeg er gift, vi har i to katter, jobber begge med olje og gass og elsker det. Er som regel i godt humør, men har ikke den beste tålmodigheten og for tida blir jeg lett hissig... :)

Bor vi i samme by eller???

cleo_84 skrev:

Jepp, Ganske sikker på at jeg vet hvem du er :) vi var på ul rett før dere ;p

Ha ha, jeg og mannen min er også født i væren så jeg skjønner hva du snakker om! 

Juras skrev:
Herlig !! :)

Jeg er 26 (v)år og født i værens tegn. Samme er sambo, så her smeller det iblant kan dere tro! Jeg er sjenert, men veldig glad i å være med mennesker og treffe nye! Mitt liv er familien min, dyrene mine og naturen <3 Jeg elsker regn og tordenvær, (liker at det bråker litt)
Og er over gjennomsnittet interessert i stein , fjell og landskaper. Boooooring i mange ører og øyne, men interessant for noen :p

Sambo og jeg eier en nydelig enebolig på landet, og jeg eeeeelsker det. Kunne aldri bodd i byen. Her har jeg en nydelig hage, som blomstrer i alle mulige farger, nydelig utsikt. Her pleier vi kjærligheten, dyrene og huset. :)

Jeg har en sønn fra et tidligere forhold. Verdens herligste som er 4 år. Han er en storsjarmør, og har fattet mammas interesse for natur og dyr <3 <3 

Ja, jeg er kanskje litt "kjedelig" beskrevet men er litt vanskelig... Vennene mine ler mye av og med meg.. Har vel en tendens til å prate litt før jeg tenker... Noe jeg jobber med, virkelig :P

Hede85 skrev:

cleo_84 skrev:

Neeei så kult! Haha! Ja, da vet jeg hvem du er også! Det må jeg si ;-) Gleder meg til å bli kjent med deg, utrolig morsomt å ha flere i samme situasjon ;-)

cleo_84 skrev:

Hede85 skrev:

cleo_84 skrev:

Neeei så kult! Haha! Ja, da vet jeg hvem du er også! Det må jeg si ;-) Gleder meg til å bli kjent med deg, utrolig morsomt å ha flere i samme situasjon ;-)

Takk det samme :-) litt moro, har hatt mistanke en stund ;-)

Veldig morro å lese om dere, damer.:)

Jeg er ei taus på 25 år, som kommer fra den lille bygda Eresfjord på vestlandet. Syns jeg har ei "bondsk"/brei dialekt som jeg egentlig er litt stolt av, og jeg vil si at "i e som potetå - kanj brukast t alt."
I fjor giftet vi oss og kjøpte oss et hus på landet, en halvtimes kjøring fra Molde, og her lever vi idyllisk med naturen og nr.1 på vei. 

Da mamma skulle ha meg, tok fødselen bare en time fra begynnelse til slutt. Jeg kom i rasende fart, og siden den dag har jeg hatt det travelt. Jeg liker å planlegge og ha oversikt på ting, og kan bli veldig stresset om det ikke går helt slik jeg tenkte - noe det som oftest ikke gjør uansett. MEN med svangerskapet har jeg heldigvis klart å tatt det knusende med ro, har ikke planlagt verken det ene eller det andre, og tar egentlig livet som det faller seg..:)
Ellers er jeg veldig sta og bestemt, omsorgsfull, pratsom, nyskjerrig, dyrekjær, og er en bekjemper av urettferdighet. Jeg viser min kjærlighet til andre gjennom matlaging/baking, og ingen av mine nærmeste er derfor spesielt tynne. 
Jeg elsker; melk, mennesker med humor og selvironi, og en god latter.
Jeg hater; utakknemlighet.
Jeg har troen på at jeg kan klare hva jeg vil her i livet - men jeg har ikke funnet ut hva det er enda, og det irriterer meg litt siden jeg egentlig begynner å bli voksen...

Dette var gøy: ) Men utrolig vanskelig å presentere seg på en noenlunde objektiv måte. 

Jeg er 26 år, nordlending som har forvillet seg til vestlandets hovedstad. Her bor jeg i et rekkehus med min samboer, vår datter, og hans sønn fra et tidligere forhold, og snart kommer det altså ikke bare én til, så her blir det fullt! 

Jeg har alltid ansett meg selv som litt gjennomsnittlig og kjedelig, men tror ikke de som kjenner meg best ville brukt først og fremst de ordene om meg. Jeg elsker å le, og trives best, og blomstrer mest, i selskap med likesinnede. Har også en tendens til å være tungsindig og melankolsk, og kan bli stum som en østers i situasjoner hvor jeg er ukomfortabel.

Jeg er glad i ord, og finner mye underholdning i det. I hodet mitt leker jeg hele tiden med bokstaver: ) Jeg elsker mat, å lage det, spise det, og lære om det. Jeg finnes ikke kreativ eller skapende, det eneste jeg kan produsere er mat! Jeg er ingen husmor utenfor kjøkkenet, det er ikke alltid skinnende rent og plettfritt i hjemmet vårt, men jeg har alltid system i rotet mitt! Jeg er glad i struktur, rutiner og prinsipper, selv om det av og til glipper for meg også: ) 

Med årene har jeg blitt svært bløthjertet føler jeg, mens samboeren min beskriver meg som en isdronning på mange områder. Jeg gråter når jeg tenker på barn som har det vondt pga voksnes handlinger, men kan irritere meg grønn over andres uoppdragne unger. 

Sånn er jeg, med mine egne ord: ) 

moro, men vanskelig å beskrive seg selv..
Men skal prøve litt ihvertfall :)

Er ei jente på 27 år, gift, 1 barn, 1 hund og et hus som jeg akkurat har blitt medeier i. Vi skal bygge på huset i løpet av dette året her, og håper å feire jul i større hus. Bor i Romsdalen, hvor jeg trives blant fjell og fjorder. Jobber i Kiwi og er vel veldig grønn egentlig :)   Er utrolig glad i jobben min, og tror og håper at kundene mine ser det :) 

Er ellers veldig sarkastisk og tenker ikke før jeg snakker desverre, det skjer litt for ofte etter min mening. Har mye selvironi og ler mye av meg selv, har og litt selvinnsikt føler jeg selv ihvertfall. Gjør mye rart og sier mye rart, men er VELDIG opptatt av å "rette på" ting andre sier som kanskje er sagt feil eller lignende ...

Trives veldig godt i mitt eget selskap, siden jobben min er veldig sosial.  Sitter en del på nettet og surfer på alt mulig rart egentlig :)   
Liker å planlegge, og skriver lister for alt mulig.  MEN er imponert over meg selv til en viss grad nå, for vi reiser til Tyrkia på søndag, og har ikke planlagt/skrevet liste over noe enda.. Nesten redd meg selv.  Men etter jeg fant ut at jeg var gravid har jeg tatt livet og planleggingen knusende med ro :)  IMPONERENDE!! 

Utrolig gøy å lese om dere! ;) Får et skikkelig inntrykk av hvem folk er, eller mener selv de er ;) Haha ;)

Utrolig gøy å lese om dere! ;) Får et skikkelig inntrykk av hvem folk er, eller mener selv de er ;) Haha ;)

Hei, tja... hvordan beskrive meg da.... 
joda jeg er en engasjert,og bestemt jente, med mye å utrette i verden, desverre har sykdom bremset meg, men også lært meg og ta livet som det skjer, og tilpasse situasjoner etter hvordan jeg ønsker.. jeg er mamma,kone,kjæreste og meg selv.. veien te mammarollen har ikke vært enkel, men uansett hvert hver eneste tåre.. 
jeg er veldig åpen,utadvent og elsker familie og venner,. gir masse av meg selv og respekterer andre og forventer det samme :) 
Ruger på nr 2 og priser meg lykkelig for hver uke som går og lille er enda i magen, er kroniker og lever et liv med mye smerter til tider men har lært og leve på tross av de ikke bare med de :)

Hei hei :)

Jeg er ei blid jente på 20 år fra normøre :)Er forlovet med verdens beste mann og har akkurat kjøpt hus litt i utkanten av byen ,som vi gleder oss veldig til og flytte inn i .
Jeg jobber i ferskvare og kasse på Ica Maxi. Mannen min jobber offshore :)
Hester og dyr er min store lidenskap, og har ei skjønn hestefrøken som har vært i mitt eie i 5 år nå:)

Vill beskrive meg selv som en litt stressa og vimsete person.
Litt sjenert,men ikke når jeg blir kjent med folk :)

Oy, skal vi se

Jeg er 26 år og gift, bor i østfold sammmen med mann, gutt på snart 4 og hunden min, som jeg kjøpte fordi jeg ikke trodde vi kunne få flere barn og gutten min begynte å bli så storså nå venter vi gutt nr2.
jobber på dagsenter for psykiskutviklingshemme og autister og stor trives.
Jeg er snill, energisk(for mye til tider;) ) liker å ha kontroll men er litt for vimsete alikevel:) engasjert, inkluderende, omgjennelig og litt sjenert men har virkelig ikke problemer med prate apparate:),
Liker dyr og håndball, gå tur og trene.
Er veldig sosial men liker ikke for mange mennesker på en gang, da kan jeg bli fort stille og hater å være et midtpungt.
Jeg er ikke så god på å beskrive meg selv så hvis det er noe noen lurer på så er det bare å spørre:)

Back
Topp