En oppmuntring

Donna

Glad i forumet
*Aprilbaby 2018*
...til alle dere som har hatt små blødninger, brunt utflod (you name it). Jeg har hatt små blødinger flere ganger allerede i dette svangerskapet, men det var betydelige friskere og mer rødt enn tidligere nå på søndag, og i går. Jeg ble jo da så klart sykt engstelig!! Var rødt på papiret i dag også ved dobesøk. Mindre symtomer har også hatt den siste uka, og fryktet derfor det værste. Jeg fikk derfor komme inn på ul i dag, og fikk se et lite menneske med armer og ben OG et hjerte som slo!! For et lettelse!!
:happy093
Jeg tror ikke vi som har eller har hatt små blødninger kan bli beroliga nok, men håper dette kan hjelpe andre i samme situasjon.
Snapchat-512761151.jpg

Så godt å høre. Jeg skal på ul igjen i morgen og håper at det er en sprellemann der og :)
Så får jeg vurdere om jeg vil til en som kan sakene sine for å finne ut hva blødningene mine kommer av..

Så godt å høre. Jeg skal på ul igjen i morgen og håper at det er en sprellemann der og :)
Så får jeg vurdere om jeg vil til en som kan sakene sine for å finne ut hva blødningene mine kommer av..

Fant ikke ut hva blødningene mine kunne komme av. De kunne ta diverse bakterieprøver, men siden alt så fint og normalt ut droppa han det.

Fant ikke ut hva blødningene mine kunne komme av. De kunne ta diverse bakterieprøver, men siden alt så fint og normalt ut droppa han det.

Har de gitt seg nå?

Back
Topp