En oppmuntring til alle

hegemw

Forumet er livet
tenkte jeg skulle prøve å muntre dere opp litt:
 
selv har jeg mensen nå og prøver å se litt munter ut,selv om det er litt vanskelig innimellom, men er jo snart igang med en ny runde etter mensen er ferdig, og vi må jo gleder oss alle sammen, for en vakker dag sitter vi alle med en test i hånden hvis det lyser imor oss at vi er gravid. og det skal skje, for noen skjer det i disse dager for noen andre om en uke,mnd eller flere mnd, stå på jenter og ikke mist troen på at en spire setter seg, alt er mulig, det er det flere har som har bevist. Lykke til alle sammen!!!!  om ikke lenge får vi en sånn  
 
Kjempefin tråd! Gjelder å holde på optimismen og være positive! Drysser babystøv og håper det gjør susen! [:D]
 
Dette var en fin tråd!!! Jeg slenger meg på!!!
 
Stå på jenter!!! Det kommer en dag med positiv test!!!
 
Så utrolig fint sagt. Det varmer[:D]
 
så gode dere er alle sammen[:)]tar imot all den oppmuntring jeg kan få her[;)]kos og klem til alle
 
takker nesing, tar til meg bebystøv så jeg får nok til når el er der.
 
dere i babyverden betyr veldig mye for meg, takker dere for at jeg tar dette så bra og at jeg kommer meg gjennom hver måned med prøving!!
 
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx krysser fingre og tær for at vi alle skal få til en spire snart!
 
Takker så mye for oppmuntrende ord og babystøv [:)]
 
Dette er første pp vi har fått dreisen på det med el-testing og har prøvd på rett tidspunkt. Det medfører at håpet stiger vel mye kjenner jeg, men får prøve å ikke ta helt av.
 
For en hyggelig tråd![:D][:)]
 
Vanskelig å holde humøret oppe hele tiden ja, da er det godt å dere her inne! For dere har alltid en oppmuntring på lur! [:)][:)]
 
Sååå glad i dere alle sammen!!
 
 
For en hyggelig tråd! Gjelder å holde humøret oppe og slappe av! Bra initiativ hegemw! [:)] [:)]
 
ja det syns jeg og, føler selv at jeg trenger en oppmuntring.
så fint at dere blir glade. ja snart skal vi alle sitte der med en bolle i ovnen
 
Er så godt når noen sprer glede til andre...[:D]
 
Den tas i mot med glede[;)]
 
ORIGINAL: Henni

Så utrolig fint sagt. Det varmer[:D]
 
Back
Topp