En oppdatering herifra...og nei, j har ikke mista:)

Sommernurk

Forelsket i forumet
Har ikke vært innpå babyverden på ca to(!) uker! Så var myyyye å lese seg opp på skravlejenter[8D]
Jeg har vært på ferie til familien min og sambo sin, og bl.a. fortalt den gooode nyheten:)) det ble tatt imot med store gaaap, store smil og ikke minst gledestårer, så d var stas:)
Ellers har j vært på barnedåp i helga og andre festlige begivenheter...jeg har sniki meg unna x antall kaffekopper og vinglass, spekemat, kamskjell-forrett, roastbeef-middag, camembertstuffa kylling og så videre...puh! meeen jeg gikk på 1 smell!!!...og d gir meg litt worries...hoppa på trampoline i helga[:-] glemte heeelt at det var fyfy og hoppa og spratt med bunadsstakken høyt til værs[;)] men tok ikke salto...noen av dere som veit noe om dette/hoppa på trampoline sjøl?

ellers så har j hatt litt blødning, heldigvis gammelt blod, noe legen forberedte meg på kunne komme siden j hadde blodansamling på tidlig ul. Så prøver tenke positivt og tar ikke d så tungt.. dessuten skal j på ø-hjelps ul neste uke, glad for det[:)]

håper alt er vel og bra med dere jenter, og ikke minst veeeldig godt å se at det ikke lå mange " har mista" -linker på forumet vårt!! jippiii:)) og jippi for facebook-gruppa![:D]

Høres ut som du har hatt herlige to uker[:)]

Godt å ha deg tilbake litt igjen og da[:D]

Høres ut som du har hatt det koselig til tross for mange forbudte matfristelser for gravide [:)]
Når det gjelder trampoline vet jeg ikke, men vil jo tro at den lille er så liten og ligger så isolert at det ikke skal ha noen betydning. Men skal ikke utgi meg for å ha noe greie på dette...

Godt å ha ul i neste uke å se fram til da (litt sjalu på alle som er på ultralyder, men selvfølgelig glad for å være forskånet fra blødninger og bekymringer) [:)]

Takk for det ja[:)]

Håper og satser på at trampoline-hoppinga gikk greit for lillen i magen[;)]

Back
Topp