En oppdatering fra oss!!

Mammatiltogutter987

Glad i forumet
Julegavene 2019
❤️Mailykke 2022❤️
Gullet ble født den 1 april, dagen før termin kl. 19.45, 3596g og 51 cm. Perfekt!
Fødselen var dramatisk og lille Eskil fikk en forferdelig start på livet. Dagene etter gikk sakte men sikkert fremover og ting ble bedre og bedre på intensiven. Det var fryktelig vondt å ikke få ha lille gull sammen med meg. Ting gikk sakte, men etter hvert fikk jeg endelig holde han, amme han og ha han sammen med meg. Nettene uten han var ikke enkle. Idag er heldigvis nesten alt bra og vi ble flyttet fra intensiven til barsel og reiser hjem imorgen[:D] Fødselhistorien og resten kommer etterhvert når jeg får bedre tid til å skrive.

Et bilde av gullet

Huff, kan tenke meg at det må være helt felt å ikke få være med han.. Gratulerer så masse, og bra alt er bra nå[:D][:D] Veldig skjønn[:D][:D][:D][:D]

Gratulerer så masse med ein nydelig gutt

Kjempe søt liten gutt dere har fått [:D] Flott at dere får reise hjem i morgen da!

ORIGINAL: Poppsi

Huff, kan tenke meg at det må være helt felt å ikke få være med han.. Gratulerer så masse, og bra alt er bra nå[:D][:D] Veldig skjønn[:D][:D][:D][:D]

Gratulere med en nydelig prins [:D]

Godt å høre alt går bra nå!!

GRATULERE MED PRINSEN!!

ORIGINAL: Lm81*Høygravid*

Nydelig gutt![:)] Godt det går bedre nå, skjønner det må være fælt å være uten han, offameg[X(]

Back
Topp