En oppdatering fra meg.. :)

Snoflak

Elsker forumet
Har vært stille i det siste da vi er på ferie i Tenerife ;)

Torsdagen før vi reiste så jeg ett bankende hjerte på UL å det var gledelig siden jeg har hatt mye blødninger.. Men "lykken" varte kort før bekymringene var på plass igjen, lørdagen før avreise hadde jeg foring i stallen som innebærer å dele ut 500 kg høy i løpet av dagen, fikk hjelp av min steller å min mann men fikk veldige murringer i magen i løpet av dagen å så blødde jeg endel brunt blod på kvelden med litt klumper.. Tok det da veldig med ro.. På søndagen var jeg shitdårlig for å si det mildt hele turen, kastet opp flere ganger i løpet av reisen å var sterkt redusert hehe.. Har tatt det veldig med ro her nede også, men blør gjerne ett par dråper friskt blod om vi har gått en tur e.l men kun noen dråper så er det over igjen :) Jeg er kvalm av å på hele dagene så prøver å holde matinntaket inntakt slik at kvalmen ikke går helt over styr, brekker meg av matlukt, sener i kjøttet e.l snørr, bæsjelukt e.l hehe brekker meg av alt så jeg er ganske sikker på at graviditeten er veldig intakt fortsatt selvom man blir bekymra hver gang man ser blod. Har operert 2 ganger i livmorhalsen så er mulig denne er veldig kjør.. Har 1 uke igjen av sydenferien så jeg har bestemt meg for å sykemelde meg når jeg kommer hjem da jeg er mekaniker i oljebransjen så alt jeg gjør på jobb er veldig tungt arbeid.. å når jeg blør bare jeg går en tur så tar jeg absolutt ikke sjangsen på å ta hardt arbeid når jeg vet jeg har risikosvangerskap pga mangel på livmorhals..

Andre som blør lett ? På ul før avreise så jo alt veldig bra ut så d er litt pussig men d er så lite når d er at jeg velger å ikke legge noe særlig i det.. Spes ikke siden jeg har både kvalme, tretthet å puppene er gigantiske å føles som de sprenger snart :)

Håper du får kost deg litt på ferien, selv om det er mye å tenke på. Det går nok bra :) Har ikke blødninger selv, men har hørt om mange som har hatt blødninger i svangerskapet og fått friske babyer. Det kan kanskje være greit å dra til legen for å være sikker? Tror du gjør lurt i å sykemelde deg :)

Tusen takk for d :) Ja har sendt mail til gyn spesialisten å håper å få time der etter at jeg er kommet hjem.. men har ny UL 30 Januar da jeg får tett oppfølgning pga risikosvangerskap :)

Fikk mail fra gyn igår om at jeg er satt opp til UL 0745 på mandag :) Det var utrolig snillt at jeg fikk så raskt etter at jeg kommer hjem søndag :)

Så bra :) Fint med tett oppfølging. Lykke til! Skal krysse fingre og tær for deg.

Tusen takk snille du <3

Back
Topp