en oppdatering fra meg!!

mormarion

Gift med forumet
her går det rimelig dårlig :( men holder meg hjemme inntil videre. iallefall ut neste uke! for jeg SKAL ha tid sammen med min elskede datter! Denne uken holder vi på å pusse opp, og jeg som ikke har lov å gjøre noe, klarer ikke se på at alle vennene mine, bror, pluss sambo gjør alt, så ødelegger meg totalt! Har den enda verre, men er nok min egen feil. smertene er JÆVLIGE! men i dag blir vi ferdig med malingen, så da kan helgen brukes til å rydde på plass, kjøpe møbler, og slappe av!!

og forresten, noen som vet hvor lenge Åsane senter er åpent påskeaften?

Sier som over her: Du bør ta det med ro!! Ikke lek superwoman som skal fikse alt! Du er allerede Superwoman som har nok med smerter og å holde lille baby i magen!!
DET er din jobb nå, så la de andre ta seg av opp-pussinga. ;)

Bruk helgen du til å bare slappe av. :)

Tenker og at jo mer du tar det med ro, jo mindre smerter får du, dermed mer tid og kos sammen med datteren din får du. :)

Stor klem

ORIGINAL: Windy

Sier som over her: Du bør ta det med ro!! Ikke lek superwoman som skal fikse alt! Du er allerede Superwoman som har nok med smerter og å holde lille baby i magen!!

Tenker og at jo mer du tar det med ro, jo mindre smerter får du, dermed mer tid og kos sammen med datteren din får du. :)

Stor klem

samme tenkte jeg.... lykke til kjære du.

Men kjære deg, må slappe av du nå!! Det er stor nok jobb i seg selv å bære fram et barn og takle smertene dine! Kan med god samvittighet ta det med ro! Bruk kreftene på å kose deg med datteren din! Ikke gjøre at du får mere vondt [:(]

ORIGINAL: Windy

Stor klem

Du må ta det med ro snuppa, slapp off, og nyt kosen med din datter.

Åsane senter har sikkert åpent til 3, sartor har åpent til 4 vet eg...

Back
Topp