En oppdatering ang bf.....

talata

Forumet er livet
snakker me mammaen hans nå.. Ho har ikke så mye å si annet enn at han har spurt om sara, å nevnt at han vil prøve å ha henne litt igjen!!

Så jeg måtte ikke se bort i fra at jeg fikk flere meldinger fra han framover [8|]

WTF?????????????????????????????????

[&:][&:][&:]WHY THE HELL NOW[8|][8|][8|] Hadde begynt og lure alvorlig asså.... mange spørsmål opp i hue ditt kanskje[:)] Hmmm......

ORIGINAL: ToveMora31

[&:][&:][&:]WHY THE HELL NOW[8|][8|][8|] Hadde begynt og lure alvorlig asså.... mange spørsmål opp i hue ditt kanskje[:)] Hmmm......
har tusen tanker rundt dette her - hva er vitsen, å hva me utsagnet prøve å ha henne litt... snakk om å sette seg selv først lissom... Fader azz[:'(][:@]

ORIGINAL: Hormonella Olsen

jammen det kan da være det samme hva han har fått for seg at han VIL, og bare setningen: "han vil PRØVE å ha henne litt igjen" får meg til å grøsse, det er jo ikke noen omplasseringshund det er snakk om [:@]
PRØVE? og hvis det ikke blir som han har tenkt da? kaste henne på båten igjen???
det er sånn han fungere dessverre tor jeg.... [:'(]

ORIGINAL: talata

har tusen tanker rundt dette her - hva er vitsen, å hva me utsagnet prøve å ha henne litt... snakk om å sette seg selv først lissom... Fader azz[:'(][:@]

Uff, stakkras snuppa...[:o][:o] hu kommer jo til og bli totalt forvirra om han skal prøve hvert 4år[:'(][:@][:@]

jammen det kan da være det samme hva han har fått for seg at han VIL, og bare setningen: "han vil PRØVE å ha henne litt igjen" får meg til å grøsse, det er jo ikke noen omplasseringshund det er snakk om [:@]
PRØVE? og hvis det ikke blir som han har tenkt da? kaste henne på båten igjen???

sign.x25

æsj, for en trøblete eks du har talata!!! håper du har tenkt å sparke rompa hans dit peppern gror[:-]
dit har han da jaggu sparka seg sjøl [;)] men jeg har ikke tenkt til å vise han veien hjem igjen nei...

æsj, for en trøblete eks du har talata!!! håper du har tenkt å sparke rompa hans dit peppern gror[:-]

Uff, stakkras snuppa...[:o][:o] hu kommer jo til og bli totalt forvirra om han skal prøve hvert 4år[:'(][:@][:@]

Signerer den.

Så utrolig frustrerende med en sånn X!!
ARG [:@]

Signerer ~~HappyB~~

Men hva sier samboern din til dette da??? [8|] Får være måte på asså[>:]
Spørs om han har PRØVD og tenke litt siden du er SÅÅÅÅÅÅ lykkelig med en annen og fått barn med han...[:D]
Han tåler sikkert ikke din lykke[&:]

Spørs om han har PRØVD og tenke litt siden du er SÅÅÅÅÅÅ lykkelig med en annen og fått barn med han...[:D]
nja... Nå var det riktig nok jeg sm kasta han ut etter 7 år, men to dager etterpå hadde han ei ny ei... Ikke min feil at det ikke funka.. Men han burde jo skjønt det siden han da var 29, å ho var 17 den gangen...

sambo sa bare fy faen i går når han så meldinga.. Har ikke snakka me han etter at jeg fikk vite dette av xsvigermor...

Har snakka me sambo nå, å han er lite imponert.. Som han sa, at kommer bf inn i bilde igjen, så kan han bare glemme å prøve å være en støtte for sara, for da vil ho ikke ense han engang... Å det værste er at han har helt rett [&o]

Har snakka me sambo nå, å han er lite imponert.. Som han sa, at kommer bf inn i bilde igjen, så kan han bare glemme å prøve å være en støtte for sara, for da vil ho ikke ense han engang... Å det værste er at han har helt rett [&o]

Ja, skjønner godt han blei det. Uff..[:o] Håper han kan ta til fornuft og bare la være, og når hu er gammel nok til og forstå enda mer, ja da kan hu kanskje ta kontakt med han når HU føler for det.....

kjære deg snuppa..... 

finn frem notatene dine fra den tiden der[;)]

Back
Topp