En ok støvsuger til en billig penge? Tips?

Tre muskuterer

Lykkelig!
Jeg vil bruke minst mulig penger akkurat nå og kjøpe en billig støvsuger som kan holde 1-2 år så kan jeg eventuelt investere i en sånn som gjør jobben selv etter studier. Sett på europris, billigvariantene på expert og elkjøp men blir ikke klok.

Har du en å anbefale eller en jeg absolutt ikke burde kjøpe?

Nå er det kanskje litt over hva du har tenkt å bruke, men elkjøp har tilbud på en miele støvsuger til 800 kr (nedsatt 700kr), og den er bare helt fantastisk og mere til!
Når vi var studenter kjøpte vi oss dog en støvsuger til 400 kr på elkjøp/expert etc og den funker jammen enda den også. Men, vi måtte jo bytte støvsugerposer oftere, da posene er mindre enn f.eks miele sin :)

Kjøpte på coop obs jeg,husker ikke hvilke merke,men er godt fornøyd med den:-) tror jeg gav 399 eller 499 for den:-)

Sweetpea skrev:
Jeg vil bruke minst mulig penger akkurat nå og kjøpe en billig støvsuger som kan holde 1-2 år så kan jeg eventuelt investere i en sånn som gjør jobben selv etter studier. Sett på europris, billigvariantene på expert og elkjøp men blir ikke klok.

Har du en å anbefale eller en jeg absolutt ikke burde kjøpe?

TRor det stort sett er grei kvalitet på de billige, men prøv å sikt på ett kjent merke ihvertfall så vet du at det kan repareres og at det finnes deler. Sett endel tilbud påde på elkjøp og lefdal, men faktisk også på prix her om dagen. Så helt kurant ut:)

vi er utrolig overrasket hvor bra den poseløse støvsugeren de har på biltema. Vi har hatt våres nå i 4år og den suger like bra som da vi kjøpte den.Eneste vi har skiftet ut med gjevne mellomrom er det filtere som er i boksen og bak. Koster 399kr og nytt filter koster 65kr

Back
Topp