En nydelig morgen!

• Trådstarter Trådstarter Chuma
  • Opprettet Opprettet
C

Chuma

Guest
Jeg fikk en tydelig, klart rosa strek om kvelden for tre dager siden, og jubelen gikk i taket. De siste to dagene har jeg testet på morgenurin, og strekene ble heller svakere enn sterkere. Man skal jo ikke legge for mye betydning i styrken på strekene, men vi vet jo alle hvordan det er, det er mye mer betryggende å se streken bli sterkere og sterkere. Og i dag skjedde det, testene hadde visst bestemt seg for å samarbeide, og vise meg at joda, det er faktisk en voksende spire her inne, det er ikke noe jeg innbiller meg! :-) Så dette blir en nydelig dag! Ønsker det samme for dere andre også!

Gratulerer! :)

Så bra! :) krysser alt som krysses kan for at det fortsetter i riktig retning og at du blir her helt til september :)

sniker fra mars. Gratulerer så mye :) ta det rolig å tenk positivt. 2014 er baby boom året hehe.

For en herlig nyhet!:-D

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Fantastisk :-)

Sniker fra Juni14 og "kjenner" deg fra assistert befruktning. Gratulerer såååå masse, dette var virkelig fantastisk lesning, sitter med tårer i øynene:')
Krysser alt og håper at dette er deres tur, dette går bra!! <3 Gratulerer igjen! :-D

Det er det deiligste som finnes! ❤️

Jeg opplevde nettopp det samme med bt. Skal aldri kjøpe de igjen!!!!!

Gratulerer ❤️❤️

Fantastiske nyheter:) Gratulerer så mye :)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Back
Topp