• Forumet vil være nede på grunn av nødvendig vedlikehold februar 11. juli kl. 00:00 til kl. 02:30.

En nydelig dag!!

Bkno1076532

Forelsket i forumet
Sola skinner og egentlig skulle jeg likt og vært ute på altan. Men dagen ble brukt til og bake brød oh polarbrød. Poøarbrødene er første gang jeg lager og de var nydelig go. Så i helga skal vi kose oss. Det blir tur til slalombakken med barna og grilling av pølse i morgen. Gleder meg.:)

Hva skal dere i helga:)?

Vi har gått tur i det fine været :D og så skal vi forberede og gjennomføre bursdagsselskap. På søndag blir det caching :)

Ute og triller i finværet så mini får sove før jeg får venninne gjengen på besøk i kveld:)

D e sol ute etter stormen igår.. Ingen store planer her i helga annet enn fortsette med oppussing.. Baking av brød høres godt ut.. Har nettopp bakt sånne sunne brød i frysern men har litt lyst å ha noen mindre sunne man kan kose med og.. :)

Her skinner sola og det er glovarmt inne på jobb :P

Nydelig solskinn her også i dag. Fantastisk! Skal på fotballcup med sønnen min i morgen og det gleder vi oss begge veldig til. Forbereder bursdagsfeiring på søndag og har holdt på med det gjennom uken. Dette blir en bra helg tror jeg :). God helg til dere andre også!

Jeg vil og ut! Dessverre så har jeg sittet inne hver dag siden mandag da begge unga har omgangssyken :( Minsta begynner å bli frisk igjen så kanskje jeg og hu får til en tur ut ila helga :)

Deilig vårsol :D Har vært på trilletur, og det blir det i morgen også!

Det eneste som er fastsatt er at eldste skal i bursdag på søndag. Forhåpentligvis holder sola seg her slik at vi kan ut og leke. :)

Eier ikke energi dette svangerskapet så har lagt i sengen til 1330, sliten i bekken etter tur i skogen i går så ble lite gjort i dag. Nå skal snart gutta hentes å leveres til faren. Meg og sambo skal kose oss i helgen med god mat før han reiser på jobb søndag til onsdag i England

vi skal besøke svigers, drar i morgen kveld tror jeg ^^, blir godt med et par dager ute av leiligheten :D

Her har vi grillet i dag :) smakte nydelig :) elsker solen!

Fantastisk vær i dag. Jeg har unnet meg selv skikkelig god ansiktsbehandling mmmm

Back
Topp