En nybegynner trenger litt hjelp..

Leno

Gift med forumet

Noen som har laget noe lignende dette babyteppet? Har så lyst å prøve meg - var jo så søtt!! [:)] 
Er i grunn ikke noe flink med håndarbeid, men er jo litt stas å ha noe som mammaen har laget selv! Dette teppet fant jeg inne på august forumet sine hobby sider, er bestilt på denne adressen : www.margaretha.no. Står at motivet er merket på, så en slipper å telle osv.

Lurer i grunn på om det er noen av dere jenter som har erfaring? Andre nett adresse med andre motiv? Er det tråd med når en kjøper slike ting tror dere?
Føler meg rimelig blank her ja..hehe.. [;)] VELDIG GLAD FOR LITT HJELP!

e he laga smekkene m samme stoff og bamser på... e he brodert en del men syns de der va litt trasige å lage fordi stoffet va tykt og mønsteret va litt vanskeli følge men kanskje du vil syns den e grei lage[:D] 

såg spm ditt litt seint jada der følge tråd m på alt dei selge på margareta[:D]

Takk for svar summer82! [:)] Hvordan var det forresten med baksiden - viser tråden eller får man dekket det tilslutt?? Mulig jeg høres helt teit ut nå, men jeg aner ingenting om sånne ting..hehe! [;)]

Personlig er jeg ikke noe glad i mønster som er påtegnet, men det kan jo godt hende at du kommer til å like det. Det har alltid vært med tråd på det som jeg har bestilt fra margaretha, så regner med det er det her også. Lykke til med broderinga!![:D]

ORIGINAL: Leno

Takk for svar summer82! [:)] Hvordan var det forresten med baksiden - viser tråden eller får man dekket det tilslutt?? Mulig jeg høres helt teit ut nå, men jeg aner ingenting om sånne ting..hehe! [;)]

Jeg har ikke peiling på margaretha, men det følger sikkert med stoff til å ha på baksiden, slik at det er dobbelt. Hvis ikke må du bare kjøpe ekstra stoff og sy på baksiden, slik at vrangsiden av broderiet er skjult.

ORIGINAL: Leno

på dei smekkene e laga va der ikke noe å sy på bakpå så trådene viste veit ikke korleis d e m teppet men regna igrunn m d e d samme som på smekkene[:(] e likte d ikke for å si d slik da... blei ikke fint bakpå...

Hei!!!
jeg har laget det teppet du har bildet av der[:)]
det er ikke med noe stoff en kan sy på bak, men jeg kjøpte et tynt brunt ett som jeg sydde på. det var et tidkrevende arbeid å brodere teppet!! men jeg lagde det da jeg var gravid og gikk sykemeldt så jeg hadde i grunn god tid til det.

syns at det mønsteret som var påtegnet ikke var like god alle steder på teppet. selv om det er påtegnet mønster så må en telle en del pga de forskjellige nyansene i brunfargen og de andre fargene. jeg var i alle fall veldig glad for det mønsterkartet som var med!

Lykke til med broderingen[:)] 

Jeg har kjøpt et lignende teppe bare at det er Ole Brumm, nå har jeg ikke startet på det, men mener at det ikke var noe ekstra stoff til å ha på baksiden, men det kan jeg springe å sjekke litt seinere.

Det er påtegnet mønster og tråd medfølger

Back
Topp