en ny uke!

Grokka

Elsker forumet
27 uker i dag!
og jeg er i fin form...
eee... ikke helt jeg sliter nå med ryggen!
og det pga jeg jobber litt som vikar i en barnehage..
Har drit vondt, men pga samvittighet så går jeg på jobb ennå..
Huff..

gratulerer!!!![:)][:)]
men ikke slit deg helt ut i barnehagen da! ville ha bedt om enten aktiv sykemelding eller 50% sykemelding jeg da, veldig veldig kjedelig hvis du skulle pådra deg varige ryggproblemer pga dette! særlig siden du jo skal både gjennom en fødsel og en travel tid etterpå!

Gratulere så mye kjære grokka med atter en uke passert! [:)]
Enig med lykkelige meg! Vær nå god med deg selv og ikke slit deg ut! Ta vare på ryggen din!
Jobber selv i barnehage på småbarnsavdeling og det er mye tunge løft, bøy og tøy, og ikke alltid lett å bruke de rette stillingene [:)]
Er 50 % sykemeldt nå, ingen som takker oss for å "ødelegge oss", vi må primært tenke på den lille, oss selv og at vi må "virke" etter fødselen og [:)]

Gratulerer snuppis 

Høres ut som ryggen din er klar for spa snart?? det hadde vært noe tenker jeg [:D]

Grattis med 27 uker. Vet alt om det å være gravid og jobbe i bhg. Har stort sett vært 50% sykemeldt hele tiden, men er nå 100%. Man må tenke litt på seg selv og babyen også

Er jo egentlig på rehab.. så jeg er jo ikke nødt å jobbe.. Og samvittigheta mi sa at jeg måtte holde ut i allefall i dag..
Har sakt i fra, så jeg slipper å jobbe i morgen!
Og det er vanvittig godt å vite..
Ikke bare bare å ha tre barn og vanvittig vond rygg!
så nå er det lite jobb framover.. jeg kommer jo til å jobbe litt, men ikke så mange dager på rad..
det er ikke noe spøk å jobbe i barnehage gitt!
Takk for alle gratulasjoner, det er så utrolig godt å komme nermere målet, uten noe problemer..

Champ
Jepp jeg er klar for en meget gooood spa opplevelse ja!
ikke meg i mot!
tar det om 3 uker tenker jeg!
[:)]

ORIGINAL: grokka:o)

27 uker i dag!
og jeg er i fin form...
eee... ikke helt jeg sliter nå med ryggen!
og det pga jeg jobber litt som vikar i en barnehage..
Har drit vondt, men pga samvittighet så går jeg på jobb ennå..
Huff..

Oj, dette er jo som å høre meg selv dette... [8|] Jobber 50% som ass. i bhg ved siden av 50% studier. Og nå sliter jeg med å være på jobb pga ryggen! Har tilogmed vært 100% sykemld for den forkjølelsen jeg hadde for et par uker siden. Var derfor ikke på jobb på nesten tre uker! Sliter SÅ med ryggen etter bare litt jobbing... [&o] Værst er det jo på ettermiddagen og kvelden. Sånn etter arbeidstid. Blir jo helt hemma hjemme (klarer ikke sitte, stå eller ligge uten at det verker i ryggen!). Så snart blir det nok en sykemld igjen...!

Men forresten; Gratulerer med enda en uke! [:D] Håper kroppene våre holder oss oppe fremover.

Back
Topp