En ny scrapper her!

Froya88

Forumet er livet
Kjøpte endel utstyr idag,så nå skal jeg også igang med denne scrappingen!! [:D] Lyst å kjøpe meg sånn nybegynner bok ettersom jeg ikke aner hvordan jeg skal begynne! [8D]

Noen som vet om noen rimelige? [:)]

De har ei scrappabok på Mamut-salget nå....Koster 85,-
Hvor handler du tingene du bruker til dette?

ORIGINAL: Nøste77

Jeg har handlet tingene litt rundt om kring. Noe på Nille og noe på hobby-foretningen på senteret [:)]

Hvor har de tilbud henne???

ORIGINAL: Trine85

Jeg har handlet tingene litt rundt om kring. Noe på Nille og noe på hobby-foretningen på senteret [:)]

Det er Mamut-salg nå, og det er på nesten alle bokhandlere. Men ikke på Notabene på senteret....
Jeg anbefaler deg å gå på Bok & Media i byen fremfor den på senteret. De er kjempeflinke og det er god service der. Syns ikke det samme om den på senteret akkurat.........[&:]

Er ny her inne jeg og. Jeg kjøpte ikke noe bok du får jo masse av ider her inn og andre plasser på internett. Men det er kansje ikke så dumt med en bok likevel.

Er ny jeg og. Var på Panduro igår, og ble da veeeellllldiiig forvirret. De hadde så utrolig mye utstyr, visste ikke hvor jeg skulle begynne. Så jeg kom hjem med litt forskjellig, men langt fra noe komplette greier til å starte å lage noe. Så idag skal jeg et annet sted og kjøpe mer, ser no tydeligere hva jeg trenger etter å ha tenkt litt. Ikke så lett når man ikke har noen konkrete bilder i hodet som man skal lage LO til. (Venter bare på at gutten skal komme ut, så jeg kan ta bilder av han.[:D])
DE scrapbooking bøkene er jo kjempedyre, tror man komme langt bare ved å se på eksempler på nettet.
Gøy det er flere nybegynnere her, håper vi tør vise det frem her en gang.

ORIGINAL: Trine85

Det er Mamut-salg nå, og det er på nesten alle bokhandlere. Men ikke på Notabene på senteret....
Jeg anbefaler deg å gå på Bok & Media i byen fremfor den på senteret. De er kjempeflinke og det er god service der. Syns ikke det samme om den på senteret akkurat.........[&:]

Da vil jeg prøve der neste gang! [:)] Ikke den beste servicen på hobby-butikken på senteret,nei! Huff!

Har kjøpt den boken idag jeg, den var jo helt grei igrunnen. Sykt at den egentlig koster nærmere 300, så tynn som den var. Bøker er jammen dyrt.

Noen som har lyst å vise frem litt av arbeidet sitt? Og gi meg noen ideér? Har så lyst å begynne nå,
men aner ikke hvordan jeg skal begynne!! [&:][8D][:D]

ORIGINAL: C78

Har kjøpt den boken idag jeg, den var jo helt grei igrunnen. Sykt at den egentlig koster nærmere 300, så tynn som den var. Bøker er jammen dyrt.

Jeg spurte etter den på senteret,men nei,der var de tomme! Sykt at det skal være så dyrt ja! Noen nettsider hvor jeg kan få hjelp eller?? [8|][:)]

velkomemn hit da=) alle saMMEN=)
oi...caps lock...

men om der registrer dere på www.scrapping.no
der kan dere finne masse tips, triks og teknikker, masse skisser og ideer fra andre=) lykke til

ORIGINAL: Lillemumma*Kasper

velkomemn hit da=) alle saMMEN=)
oi...caps lock...

men om der registrer dere på www.scrapping.no
der kan dere finne masse tips, triks og teknikker, masse skisser og ideer fra andre=) lykke til

Takk for tips! [:D] Det skal jeg teste ut med en gang!! [:D]

Skjønte ikke så mye av den der.. Ingen som har noen tips eller bilder å vise meg slik at jeg får noen ideér til hvordan jeg skal begynne?? [8|]

Ellers er det 25% rabatt på utenlandske blad på narvesen. Var å kjøpte meg to blad i stad jeg for å få litt inspirasjon[:)]

Back
Topp