En ny reise :)

En tråd i 'Våre dagbøker' startet av Orkidee, 12 Nov 2014.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. Orkidee Elsker forumet

Takk, nå går tiden tregt. Lykke til med innspurten selv.

2. Orkidee Elsker forumet

Tusen takk;) regner med dere nyter dagene .

3. Orkidee Elsker forumet

Uff ikke greit. Hvordan kjennes det ut. Jeg merker kun mensmurringer og stikkinger.

4. Alvea Forumet er livet Himmelbarn Assistert-jentene Aprillykke 2016 Januarlykke 2020

Ja det er rart med det, men plutselig skjer det :) Tusen takk :)

5. Nienna. Forumet er livet Marslykke 2016

Ja, her går det i ett :p veldig slitsomt og veldig koselig ♡

6. xena81 Forelsket i forumet

Det er vonde sammentrekninger i livmoren, litt vanskelig å forklare egentlig. Kjentes ikke ut som mensmurringer, mye vondere og så kommer de regelmessig

7. Orkidee Elsker forumet

4 dager over termin
    Termin 23.3.16

Symptomer/Plager:
    J
    eg er lei med stor L. Er nå 4 dager over termin og det tar skikkelig på. Alle maser og sender mel og spør, og jeg lengter etter å holde den vesle jenta vår. Hadde mensmurringer i går i og litt mer i dag, men så gir det seg. Vannete uf og sunket mage. Vesla er også veldig aktiv. Skal til kontroll på tirsdag om ikke noe har skjedd innen da..

Cravings: Blitt mye kaffe i påsken, samt godis. Har ikke så mye energi. Er så lei av å ikke komme meg steder eller kunne gjøre ting. Jeg vil ut å gå tur.

8. Nienna. Forumet er livet Marslykke 2016

Så utrolig irriterende når folk maser :eek: det gjør bare vondt verre :( høres ut som du har masse modning da :) krysser fingrene for at du får møte lille jenten din snart ♡

9. Orkidee Elsker forumet

Mandag 28.03.16 kl 20.02 kom vår lille datter til verden. Hun er akkurat passe stor og selvfølgelig helt perfekt

• Liker Liker x 6
  10. VictoriaH Ventende August 2018 Assistert-jentene

Gratulerer så mye Orkidee ❤️

• Liker Liker x 1
  11. Bolleovnen Gift med forumet Marslykke 2016

Gratulerer så mye med lille jenta :Heartred Endelig er ventetiden over :)

• Liker Liker x 1
  12. xena81 Forelsket i forumet

Gratulerer ;)

• Liker Liker x 1
  13. Alvea Forumet er livet Himmelbarn Assistert-jentene Aprillykke 2016 Januarlykke 2020

Gratulerer så mye ❤️

• Liker Liker x 1
  14. Orkidee Elsker forumet

Tusen tusen takk :)

15. Nienna. Forumet er livet Marslykke 2016

Hvordan går det med deg? Håper du har det bra :)

16. Orkidee Elsker forumet

Går supert med oss! Vesla vokser som bare det! Blir nydeligere for hver dag som går :) hva med deg?

17. Nienna. Forumet er livet Marslykke 2016

Så kjekt å høre :) vi har det også veldig fint :) slitt mye med magevondt, men nå går det endelig mye bedre :) Hvordan går det i nye huset da? Trives dere?

18. Orkidee Elsker forumet

Stortrives. Deilig med hage og mer tumleplass :) tenk at på denne tiden i fjor var vi gravide og redde for at noe galt skulle skje. Og nå har vi jentene våre hos oss :)

19. Nienna. Forumet er livet Marslykke 2016

Så kjekt å høre!!

Ja, det er helt sprøtt å tenke på. Svangerskapet gikk jo SÅ sakte, men det føles som om det var i går at jeg fant ut at jeg var gravid. Helt sprøtt.

Del denne siden