En ny prøver

AngeLine

Gift med forumet
Hei alle dere som prøver! Jente på 23 her, som har prøvd nå i 1/2 år.. Har tidligere gått på p-sprøyte, men slutta med den for ca 2,5 år siden. Ser at jeg ikke har mye erfaring med sånne forum [;)] Gøy å se hva dere har skrevet, med de morsome linjene under.. hvordan får man tak i dem? [8|] Håper det er noen som har lyst å skrive til meg her. Føler at jeg er den eneste i hele verden som prøver.. så kommer man hit, og ser at neeida, det er maaange i min situasjon. [:D]

Stoor klems fra Line
 
Hei hei og velkommen hit [:D] Her er det helt topp. Du trykker på en av de som vi andre har. Lager din egen på den siden som kommer opp. Så kopierer du den midterste koden hvis du er på Lilipye og den første koden på Tickerfactory. Og går inn på på din profil (se øverst til høyre på siden) og limer inn koden under signatur..... Viktig at det står avkryssa på at signatur alltid skal vises.... Så må du trykke OK nederst..

håper du forsto.. bare prøv deg frem
 
Takk for det, er du født i 82? i såfall er du like gammel som meg, prøvde nå.. så vi får se om det fungerer [:D] Er du inne i en prøveperiode, eller har du barn fra før av? Er like spent hver måned jeg.. he he he [:D]
 
Hei hei.. Jeg er vel i 2PP. Men som du ser på tickeren min så er jeg snart på 40 syklusdag.. Forrige periode var 25 dager... Så jeg venter på tanta. For har testet negativt flere ganger... Irriterende å vente på hu.. Men syklusen er vel bare ikke stabil enda... Klar for testing hos deg snart??

Født i 82 ja [:D]
 
Huff ja! har så utrolig lyst å teste i dag... men prøver å la vær, he he.. er så leit med negativt resultat. [:(] men men, prøver jo å tenke positivt [;)] Hadde mange mens-symptomer, men de forsvant sånn helt plutselig.. pleier å få veeldig ømme pupper og murring i maven.. nå kjenner jeg ingenting.. he he, blir vel til at jeg tar en test etterpå [:D] Hvordan regner man egentlig pp? er det for hver måned eller? Har veldig ustabil syklus jeg også.. tar jo el-test nesten en måned om gangen, for å være sikker på at jeg har EL. Har også hørt at man ikke trenger å ha sex hver eneste dag, men hver 2-3 dag.. har du hørt noe om dette? Vil være gravid nååå jeg! [:D]

Lykke til videre med deg! Spennende!
 
Forrige periode hadd ejeg masse mensenmurringer om ømme brystvorter.. Da kom mensen.. Nå har jeg ikke hatt noe sånt.. og tanta har jo heller ikke kommi så.. Bareå vente. PP er antall måneder man har prøvd. Jeg slutta på pilla i april og er i min 2pp. Har man prøvd i et år er man vel i 12 PP. Sånn regnes det... Man bør ha sex annenhver dag rundt EL har jeg hørt. Bør ikke ha hver dag for da "bruker man opp" sædcellene.. Eller gutten har godt av å spare opp litt da.. Større sjans for at de kommer frem da har jeg hørt... Jeg har sex når jeg føler for det jeg..... Iallefall nå som jeg ikke har peil på når EL er....

Lykke til med testinga og si ifra om den er positiv eller negativ da [:D]
 
Oki, da vet jeg ikke helt hvordan det er med min pp, har jo prøvd en stund, men første måneden nå, med EL og "full pakke" kan man si.. har på en måte "prøvd" i 1 1/2 år...

Håper du ikke får besøk da [;)]
 
Back
Topp