En NY oppdatering fra meg ang brevet eg sende.

Hælledussan skrev:
Nå ble jeg utrolig glad på dine vegne.. Så bra hun tok det på en så positiv måte.
Har tenkt masse på deg. Har ikke vært her inne på en god stund, så bra tråden kom nå.

Masse lykke til videre.
*klem*

signerer denne jeg klem

tuppa86 skrev:
Åååååh... kjenne æ får nå tåra i øyekroken no ja!!
No vart æ skikkeli gla på dine/dokkers vegne! Krysse fingran for at hu andre også tar kontakt!

Bli spennende tider framover no!:D

Signerer her..
Har tenkt på deg..
Hyggelig at du kom med oppdatering:)

Renate Røverdatter skrev:
Så utrolig godt å høre. Jeg har tenkt så mye på deg, og det var veldig moro å kunne lese en positiv oppdatering:)

Takk for at du har tenkt på meg,ja eg måtte berre spre lit glede no emoticon

Takk for at så mange har tenkt på meg og vart glade for en oppdatreing fra meg.
Eg tenkte at ikkje sikkert mange husker dette men eg fann ikkje gammle tråden no etter nye forumet så eg laga en ny tråd så det var godt at dere huska det.

Det er godt å ha dere og no er eg så kjempe glad å ser mye på brevet og bilden fra ho lille søster :)

Så no kryser eg fingrene om at eg for svar fra ho neste og.

Hei!
Eg har enda ikkje hørt noe fra ho andre,så eg venter forst hvis eg hører noe fra ho da.

Men eg håper så klart at eg gjær det,men no driv eg hvertfall å skriver et nytt brev fra ho eg hørte ifra :)

Har komt med en ny oppdatering.....

Så utrolig gøy at du har fått positivt svar fra begge to!!! :) :) :) 
Dette er jo en kjempebra start for dere alle sammen! :) 

Hvordan reagerte resten av familien på at du sendte de brevene da?

Takk,ja det er en god start hvertfall når begge var så glad for kontakt.
Joda mamma og pappa og resten av femilien var glade og mine besteforeldre i steinkjer,men har ikkje hørt noe fra tante og min biologiske mor så der veit eg ikkje hvordan dei har reagert på dette.
Så det blir spendende å sjå hva dei sier/hva som skjer der.

Så no skal eg sette meg en å skrive til begge to :) men først så skal eg ha meg en god natt søvn for det har eg ikkje hatt siden eg har sendt brevet men no er eg meire av slappa og glad...

Så bra at du har fått svar fra begge to! Håper dere får et godt forhold til hverandre  fremover, og så får du sove godt i natt nå når du kan slappe mer av emoticon

Takk,ja inatt sov eg bedre og det var godt.
Ja eg og håper vi for god kontakt med hverandre men hvertfall godt å få svar fra begge to hvertfall...

Jippi min lillesøster vil treffe meg no i mai når eg skal heim  en turemoticon og det gleder vi oss begge to til.
For ho vil så gjærne treffe meg,så no er eg så glad og føler at site bitene av puzzle spillet er på plass,endelig.

Back
Topp