En ny Mars-treff? (Arendal)

Meko

Flørter med forumet
Hei,
i fare for at jeg virker litt ivrig lurte jeg på om vi skulle planlegge et nytt treff i mars? Tiden går så fort så tenkte det kunne være koselig å treffes noen ganger før terminene nærmer seg.

Hva sier dere?

Dytt!!

Helllooo :D

Jeg er vertfall med :)
Har vært litt stille fra meg i det siste, har vært myyyye skole, og enda værre skal d vel bli.. så da blir d lite BV på meg.. ;) men det var akkurat i dette øyemed jeg skulle inn her, men sjekket heldigvis først om noen andre hadde vært ute før meg :)

Men ja, treff, superklar

Nå er d jo alt 5 mars.. neste uke eller uken etter der?

For meg passer man,tirs og onsdager bra :) torsdager kan muligens funke, men d er egentlig mannens "komme seg utav huset" dag, så da vil han gjerne ha beskjed i litt god tid :)

Hei igjen! Ettermiddager neste uke eller uken etter passer fint for meg :) Da er samboeren på militærøvelse, skal bli koselig å se dere igjen!

Jeg er btw mer enn klar for Egon igjen, denne gangen helst uten å ha spist middag først så jeg og kan lange i meg en av de der smekre burgerne :D

Gikk akkurat inn for å takke for forrige treff  da jeg hatt travelt etter forrige gang- så fann jeg denne tråden, det var litt av et sammentreff :) Håper det går greit at jeg slenger meg på hvis det blir treff selv om jeg er juli-jente :p

xwp skrev:
Gikk akkurat inn for å takke for forrige treff  da jeg hatt travelt etter forrige gang- så fann jeg denne tråden, det var litt av et sammentreff :) Håper det går greit at jeg slenger meg på hvis det blir treff selv om jeg er juli-jente :p

Selvsagt er det greit :D Bare koselig d, gjør da ingenting at du er en juli-jente må vite ;)

Åh, denne gangner var dere treige til å svare... Lurte på om dere synes jeg var så kjedelig at dere ikke gadd å være med på flere treffer...

Eli som ikke er på bv vil også være med. Jeg har kontakt med henne på facebook så vi blir i hvert fall de samme som sist.

Hva sier dere til en treff mandag 12. mars???? Samme tid og sted.

Meko skrev:
Åh, denne gangner var dere treige til å svare... Lurte på om dere synes jeg var så kjedelig at dere ikke gadd å være med på flere treffer...

Eli som ikke er på bv vil også være med. Jeg har kontakt med henne på facebook så vi blir i hvert fall de samme som sist.

Hva sier dere til en treff mandag 12. mars???? Samme tid og sted.

Uffda, det var da ikke bra, lover at fra nå av skal jeg titte innom litt oftere så jeg får m meg litt av d som skjer vertfall :D hehe. Supert at hun og er med, kontakter Marit jeg da og gjør som sist at jeg legger det på "Barn i magen aust-agder 2012" :D

Mandag 12 mars passer greit for min del

Uffda, det var da ikke bra, lover at fra nå av skal jeg titte innom litt oftere så jeg får m meg litt av d som skjer vertfall :D hehe. Supert at hun og er med, kontakter Marit jeg da og gjør som sist at jeg legger det på "Barn i magen aust-agder 2012" :D

Mandag 12 mars passer greit for min del

Jeg tullet nå!!  Jeg spurte Eli og mandag den 12. passet henne også. Vi får vente å se hva de andre sier. Fint at du legger det ut på Barn i magen!

Hørtes flott ut Meko, og datoen og tidspunkt passer fint! Skal huske å komme sulten denne gangen, gleder meg :D

Så fint jenter! Da tror jeg at alle som var sist har svart at de kan. Eli har bekreftet på fb at hun kan den tiden.

Så da er det bare å møte opp sultne så skal vi nok alle finne noe fristende på menyen

Ha et fint ukeslutt og helg frem tid da!!

Back
Topp