En ny Hipp (mme)

Sorland

Forumet er livet
I dag når jeg kjøpte Hipp eco1 (mme) så jeg at pakningene var nye, tenkte først nytt design, men etter å ha lest bakpå om målene så er de helt annerledes enn hva som jeg er vant til, så har blir det å huske nye mål. Så at skjea var mindre også.

Flere som har kjøpt den og fått med seg de nye målene?....er fort gjort å tro at det er det samme, står jo at det er ny oppskrift, men ikke alle som får med seg det oppi det ene hjørnet.

Hvorfor kjøper du ikke Eco 2? Kjøper NAN 2 jeg.. Mer i pakka! [:D]

ORIGINAL: Charl0tte

Liker ikke at melka blir så tykk, uansett hvor lenge jeg rister eller hvordan jeg blander den så blir det en tykk grøt som legger seg i flaska.
En må jo ikke gi nr.2, så da holder jeg meg til nr.1 [;)] ...og NAN vil jeg ikke ha siden han blir hard i magen av den.

det tenkte jeg også på...for helsesøster her var veldig på at jeg måtte skifte til nan2 når T var blitt 4 mnd for den inneholdt mer jern, og det var viktig at de fikk mer jern når de var over 4 mnd! men nå vet jeg ikke hvordan det er med HIPP sine mme da..

ORIGINAL: Vinglete Venupi

det tenkte jeg også på...for helsesøster her var veldig på at jeg måtte skifte til nan2 når T var blitt 4 mnd for den inneholdt mer jern, og det var viktig at de fikk mer jern når de var over 4 mnd! men nå vet jeg ikke hvordan det er med HIPP sine mme da..

Er mest når de nærmer seg 6mnd at en må gi de noe som inneholder jern. Har lest og hørt fra omtrent alle at en ikke renger å bytte så lenge de får noe annet som inneholder jern. Her får han grøten fra Nestle som er tilsett det de må ha av jern, og nå som han begynner med brødskive og leverpostei så får han jern der også.

ORIGINAL: Sorland

ORIGINAL: Vinglete Venupi

Er mest når de nærmer seg 6mnd at en må gi de noe som inneholder jern. Har lest og hørt fra omtrent alle at en ikke renger å bytte så lenge de får noe annet som inneholder jern. Her får han grøten fra Nestle som er tilsett det de må ha av jern, og nå som han begynner med brødskive og leverpostei så får han jern der også.

okay..ja det er jo sant...grøten innholder jo jern ja[:)]

Jeg kjøpte Hipp 2 i dag til henne og så at den var ny ja [:)] Og jeg leste bakpå og der så jeg også at det var andre mål! I tillegg var den tilsatt omega3... Jeg har gitt 2eren til henne siden hun var 3mnd. Ble ikke mett nok av den andre.

ORIGINAL: Lizz83

Jeg kjøpte Hipp 2 i dag til henne og så at den var ny ja [:)] Og jeg leste bakpå og der så jeg også at det var andre mål! I tillegg var den tilsatt omega3... Jeg har gitt 2eren til henne siden hun var 3mnd. Ble ikke mett nok av den andre.

'
Det var nr.1 også , godt å vite at de får i seg det også.[:)]

ORIGINAL: Sorland

Liker ikke at melka blir så tykk, uansett hvor lenge jeg rister eller hvordan jeg blander den så blir det en tykk grøt som legger seg i flaska.
En må jo ikke gi nr.2, så da holder jeg meg til nr.1 [;)] ...og NAN vil jeg ikke ha siden han blir hard i magen av den.

helt enig! eco 2 vil ikke blande seg ut slik som nr 1 gjør.... men vi bruker hipp1 fortsatt vi..men han spiser brødskive og masse grøt så jeg tenker det er greit...han er så glad i den melka så da kjører vi på med den[:D]

Det står jo på Nan2 pakken att man ska begynne fra 4 mnd, om barnet kun får mme, så skal man begynne så fort barnet ikkje får morsmelk lenger.

Back
Topp