en nr 2 vogn

a1989

Glad i forumet
Trenger tips til en GOD nr 2 vogn[:D]

Har en Emmaljunga city cross og er veldig fornøyd, men trenger en som ikke tar hele bagasjerommet på passaten, når vi skal ha med litt mer enn bare vogn (ferie, byturer+++) [;)]

Må kunne trilles bra på grus også..

Gjerne at ryggen kan legges ned i "ligge stillig", og blir litt mindre enn en city cross når man klapper den sammen.[:)]

jeg har og city crossen, og har akkurat kjøpe babyjogger city mini. skal bli brukt når vi skal til gran c i feb og ellers på ferie, "sjoppingturer" osv.
ha ikke prøvd den så mye ut enda, men virker kjempefin. kan legges helt ned, stor kalesj og blir ikke minst blir den FLAT når en legger den sammen[:)]

ORIGINAL: sally*

jeg har og city crossen, og har akkurat kjøpe babyjogger city mini. skal bli brukt når vi skal til gran c i feb og ellers på ferie, "sjoppingturer" osv.
ha ikke prøvd den så mye ut enda, men virker kjempefin. kan legges helt ned, stor kalesj og blir ikke minst blir den FLAT når en legger den sammen[:)]

Har kikket litt på den, ser de har den på tilbud på barnashus til 1499,- fra og med i morgen og[:)] Men blir den ganske mye mindre enn city crossen?

js, såg tilbudet jeg og.. (og jeg som ble lovt at den ikke kom på mer tilbud en det den var i jula 500kr avslag...)[:@]
Men, ja den blir så godt som helt flat. men i bredden er den ca lik. men skal du pakke mye i bilen kan du jo bare ha vognen på høykant..[:)]

vi har sett litt på maclaren trilla[;)] den kan legges helt ned.
skal reise en del i sommer og vil gjerne ha en til vogn uansett fordi emmaljungaen er så stor å ha med seg på foreks. shopping[:)]

edit,
denne:[;)]
http://www.barnevognguiden.no/maclaren/maclaren-techno-xlr.html

har kjøpt tfk vogna jeg da, å fikk med en brio vogn med både bag å alt så begynner å bli en del vogner hjemme hos oss[:D]
men iallefall, kjøpte tfk vogna fordi jeg ville ha en som var mindre å lettere enn emmaljunga edge, men er ikke fornøyd. den triller elendig på snø (har ikke prøvd grus enda), er uhånderlig å tung å løfte inn i bilen, men den kan legges helt ned da.. men anbefales ikke, om du har vurdert den som vogn nr 2..

Dette her lurer jeg også på... Skal en del ut og reise, og kunne tenkt meg en lett og liten sammenleggbar vogn.
Kom med tips dere som har erfaringer [:)]

ORIGINAL: sally*

sign! kjøpte denne på salg i dag.. så jeg har ikke fått prøvd den ut enda!

jeg har quinny speedi og er veldig fornøyd m den. tar liten plass, d trenger vi pga av hund som også skal ha plass i bur i bagasjerommet. eneste som jeg kan utsette på den er at den ikke kan legges helt ned..men tulla sover godt hun[:)]men bruker den ikke spå mye ennå da...
jeg kjøpe min brukt på nettet for 1000,-

Vi kjøpte trille i sommer,som vi egentlig skulle ha med til syden. Men vi tok vognen med i stedet, og etter 4 gangers bruk på trillen her hjemme ble den ødelagt :S Gikk inn med den i går, og fikk bytte den inn til en emmaljunga scooter.. [:D] Han satt utrolig godt i den, og sov godt og ,, Denne blir jo ikke miniatyr, men ikke spess stor heller :) Lett og slå sammen, og grei og trille.. [;)] Syntest denne er bedre en en trille siden den er litt mer robust :)

Da var den saken løst... Ble en Maclaren techno xt til kr 2999,-
Den ble liten og lett, virker veldig kjekk!

Så nå kan det bli 2. mars og ferien kan begynne :-)

ORIGINAL: RBW

ja d er den jeg har sett litt på også[;)] hvor kjøpte du din?

ORIGINAL: junepus

ORIGINAL: RBW

ja d er den jeg har sett litt på også[;)] hvor kjøpte du din?

Jeg kjøpte den på Barnas Hus. Men har sett de flere steder. Usikker på om det er prisforskjeller, så god tid tok jeg meg ikke. Men lurer på om ikke Barnas Hus skal ha en slags prisgaranti.

Her står det om techno XT, den andre XLR eller hva den heter, er litt større. http://www.barnevognguiden.no/maclaren/maclaren-techno-xt.html 

Gleder meg til å ta den i bruk, men litt usikker på hvordan jeg skal sende den med flyet. Har Prampack, men den er jo ganske stor til en sånn paraplytrille som dette. Bør kanskje bruke Prampacken, for de behandler jo vognene elendig. De klarte å ødelegge Maxi Cosi vogna mi til tross for Pram'en. Fikk erstatning heldigvis, og kjøpte en Bogaboo etterpå. Fantastisk god vogn [:)]

Da var jeg på barnashus i går kveldog endte opp med babytravel icon sport førpris var 2600,- og var nå 50% så klarte ikke gå fra den:) Synes det var en skikkelig snerten vogn[:D] Noen erfaringer med denne vogna?
Mye salg på vogner på Barnashus nå[;)]

Back
Topp