Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Kjenner jeg blir gal snart!
Lillegutt klager, skriker og styrer...holdt det gående i snart 2 timer[:'(][&:] Dette er 2ndre natta, og jeg som trodde at vi skulle få rolige netter nå!
Dagens/Nattens syt fra meg.. Håper dere andre sover godt[;)]
her er det også mye styr om nettene for tiden.....storesøster på 3 år vekker lillesøster så er de våken i alt fra 1-5 timer hver natt så du er ikke alene og kan godt forstå det ikke er noe særlig....[;)] håper det går over for dere snart[;)]
Her har det faktisk bedret seg, selv om hun kan våkne 1-5 ganger før kl er 00. Hun holder det hvertfall ikke gående i timesvis. Sliter litt med å få lagt henne på kvelden så ofte sovner hun ikke før 21 [&:] Syns det er bedre med styr når hun legger seg enn at hun styrer midt på natta når jeg er dautrøtt [8D] Håper du får sovet litt på dagen i dag da [:)]
"Godt" å høre at man ikke er den eneste ;p Fikk i værtfall sove til 08.30, ellers hadde vi begge blitt grinete i dag[;)]
Kjenner to kuler i munnen, så er nok tenner på vei!