En morsom tråd

Tesa80

Forelsket i forumet
Om hva barna deres sier sånn gullkorn...

Vil skrive om dattera til kusina mi, hun sier så mye rart...

Sist jeg var hjemme i Norge til jul så traff jeg dem i byen. Jeg skulle til tannlegen. Og da sier lille snuppa: Du tante Linn, mamma kan godt kjøpe tannbørste til deg..

Hihi, hun trodde visst at jeg måtte til tannlegen fordi jeg ikke pusset tennene mine..

Noen som har noen flere historier?

dettan va sønn t vænnina t mamma.. han går i 2 klasse så e jo ikje så litn da men[:D]
han lå i bær rompa ætte en tur i badekare framfør tv`n m et plædd rundt sæ.. å som dåkker veit kan d jo vær litt komisk før guttan å mannfolkan når teng skjer ukontrollert.. [;)][:)]

så ropa han på mora å sei:
"mamma mamma, sjå, æ laga telt"[:)]
hahaha..

han e skikkeli komisk dn guttn, han sei så mykje rart heile tia[:D]

eldstemann her (den gang 3 år) var med meg i butikken... da sto han i tralla mens jeg kikket rundt... plutselig snur han rompa til meg og sier (høyt!!!) mamma putt en peng i rompa mi... folka rundt snudde seg... og lo... jeg ble helste paff [:)] og flau.. og ikke nok med det,, jeg sa nei det går ikke... da roper guttongen... jooo mamma putt en peng i rompa mi... [&:][&:][&:] 

Søskenbarnet mitt (8-9 år) satt på med meg i bilen. Jeg brukte blinklys når jeg svingte av hovedveien, men ikke når jeg skulle svinge opp den siste bakken til momor. "Er det fordi du vet hvor du skal?"

ORIGINAL: litlå

eldstemann her (den gang 3 år) var med meg i butikken... da sto han i tralla mens jeg kikket rundt... plutselig snur han rompa til meg og sier (høyt!!!) mamma putt en peng i rompa mi... folka rundt snudde seg... og lo... jeg ble helste paff [:)] og flau.. og ikke nok med det,, jeg sa nei det går ikke... da roper guttongen... jooo mamma putt en peng i rompa mi... [&:][&:][&:] 

Dytt, ingen flere?

Jeg å sambo ska gifte oss, dette har ikke gått min 5 år gamle datter hus forbi.

Så hun spurte - mamma må jeg gifte meg når jeg blir stor?
 - nei jenta mi, det velger du sjøl.
 - Hvis jeg ska gifte meg da håper jeg at det blir me en mann!

Sønnen min hadde følgende spørsmål når han var 5 år å jeg nettopp hadde født tvillinger.

-mamma, hvorfor er du så tjukk i magen når det ikke er noen babyer der inne?

Ett par søte fra dattera mi.

-Mamma, du kjenner ikke pappaen min!
-Du er min aller beste mamma!

lille søstra mi var ikke gamle jenta da hun var sint og fikk lov til å ringe besta si for å fortelle hva som var skjedd..
Da sa hun så fint:" besta kan du komme å hente meg,pappa er sint og mamma er galen"

Den kommer vi nok aldri til å glemme,og da var den lille trulta sur fordi ikke noe gikk hennes vei med foreldrene he he...

Vell jeg har en veeldig ærlig lillesøster (hun er 8)

Når vi var på fam svømmingen før noen uker siden fikk jeg høre følgende:

"Silje, hvofor har du så tjukk mage fortsatt? Den skal jo bli liten igjen etter at Christoffer kom?"

Etterfulgt av:

"Du har egentlig litt tjukk rompe også, så ser jeg du har fått hengepupper"

Da bare måpte jeg, takk skal du ha liksom[:'(][8D][:D]

Back
Topp