*Vinter Mammaen*
Elsker forumet
ORIGINAL: **Ly**
[:(] Jeg er glad du delte med oss. Du er tøff!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: **Ly**
[:(] Jeg er glad du delte med oss. Du er tøff!
ORIGINAL: talata
Så fint at du har klart å skrive ned tankene dine, jeg klarte aldri det jeg, men jeg kjenner meg så godt igjen i det du skriver...... Men de turte ikke å love meg at tvillingene ble friske, å det me rett......
Slike opplevelser er vansklige å fordøye, å samvittigheten over at morsfølelsen ikke var der me engang, har nok bynnt å tære? Men jeg kan love deg, det blir bedre... Det viktgste for jenta di er jo hvordan det er nå, å ikke hvordan det var... Det trøster jeg meg med når disse tankene kommer krypende[:)]
Takk for at du ville dele tankene dine me oss [:)]
ORIGINAL: Ju9ta
Å der kom tårefossen min..
Nydelig skrevet..
ORIGINAL: [K]
Så utrolig nydelig..[:(][:(][:(]
Huff...er så lei meg for at du og dine har måttet gått gjennom...
*klem*
er ikke så glad
ORIGINAL: Ju9ta
Å der kom tårefossen min..
Nydelig skrevet..
ORIGINAL: lykkeligmamman
tusen takk for at eg fekk lesa det du hadde i tankane på den tida. det må være gruusomt, sårt, håpefult og skuffende på ein gang. du er ei sterk mamma, som var der da hu trengte det mest. du hadde nok han doktoren som din klippa, men amanda v. si klippe var nok deg, selv om hu var på utsida altfor tidlig. gratulerer med ei flott og søt jente!!
har hu fått noen varige mèn av å komma til verden for tidlig? (du trenge ikkje svara om du ikkje vil altså)
stor klem fra vest!
ORIGINAL: Elimor
Så bra du skriver! Det var en rørende historie. Det må være forferdelig å gå slik i uvisse. Men så fantastisk at det gikk bra med den nydelige jenta deres[:)]