En mors tanker

ORIGINAL: **Ly**

[:(] Jeg er glad du delte med oss. Du er tøff!

ORIGINAL: talata

Så fint at du har klart å skrive ned tankene dine, jeg klarte aldri det jeg, men jeg kjenner meg så godt igjen i det du skriver...... Men de turte ikke å love meg at tvillingene ble friske, å det me rett......

Slike opplevelser er vansklige å fordøye, å samvittigheten over at morsfølelsen ikke var der me engang, har nok bynnt å tære? Men jeg kan love deg, det blir bedre... Det viktgste for jenta di er jo hvordan det er nå, å ikke hvordan det var... Det trøster jeg meg med når disse tankene kommer krypende[:)]

Takk for at du ville dele tankene dine me oss [:)]

Tusen takk for råden talata[:)] leste akkurat din historie. Utrolig trist å lese. Å kjente meg igjen i en del av de du skrev. Det er hardt å bli mamma til premature syke. Men vi var heldige å kom godt ut av det. Tror det er viktig å kunne gi seg lov til å si høgt de "ulovlige" tanken en har/ hadde. Merker at det hjelper her. Selv om den dårlige samvittigheten nok ikke vil forsvine noen gang.

Og takk til andre for gode ord !

ORIGINAL: Ju9ta

Å der kom tårefossen min..

Nydelig skrevet..

ORIGINAL: IdaK

Uff, jeg ble helt på gråten av å lese innlegget ditt. [:(][:(] 

Ville bare gi deg en trøsteklem

Nydelig skrevet..

Sitter å tørker og tørker tårer.

ORIGINAL: [K]

Så utrolig nydelig..[:(][:(][:(]
Huff...er så lei meg for at du og dine har måttet gått gjennom...
*klem*

Huff....vondt å lese[:(]. Men du har nok rett.Vi utenfor aner ikke hvordan det er å få prematur baby. Å leve i uvisshet fremtil babyen er friskemeldt.

Klemmer til deg og til din sterke nydelige jente[:)]

tusen takk for at eg fekk lesa det du hadde i tankane på den tida. det må være gruusomt, sårt, håpefult og skuffende på ein gang. du er ei sterk mamma, som var der da hu trengte det mest. du hadde nok han doktoren som din klippa, men amanda v. si klippe var nok deg, selv om hu var på utsida altfor tidlig. gratulerer med ei flott og søt jente!!

har hu fått noen varige mèn av å komma til verden for tidlig? (du trenge ikkje svara om du ikkje vil altså)

stor klem fra vest!

er ikke så glad

Nydelig skrevet..

Nå kom tårene, så sterkt å lese! Godt at du endelig kan sette ord på følelsene dine, da har du kommet langt!! Nydelig jente du har!!![:)][:)]

ORIGINAL: Sunniva85

Dette var tøff lesing. Men så utrolig BRA at det har gått så bra med den nydelige jenta da!!

ORIGINAL: lykkeligmamman

tusen takk for at eg fekk lesa det du hadde i tankane på den tida. det må være gruusomt, sårt, håpefult og skuffende på ein gang. du er ei sterk mamma, som var der da hu trengte det mest. du hadde nok han doktoren som din klippa, men amanda v. si klippe var nok deg, selv om hu var på utsida altfor tidlig. gratulerer med ei flott og søt jente!!

har hu fått noen varige mèn av å komma til verden for tidlig? (du trenge ikkje svara om du ikkje vil altså)

stor klem fra vest!

[:)]
Vi må bare ta tida til hjelp for å finne ut om hun har fått det men har vert noen ned turer dette første åre. Slit med spisevegring, har dårlige lunger men klare seg uten medisin. Ellers har hun en cyste på hjerna og litt poblemer med v. foten. Men vi håper alt vi årdne seg med tida.

ORIGINAL: Elimor

Så bra du skriver! Det var en rørende historie. Det må være forferdelig å gå slik i uvisse. Men så fantastisk at det gikk bra med den nydelige jenta deres[:)]

Back
Topp