En mors tanker

Tutta 86

Forelsket i forumet
******POFF********'

Uff, jeg ble helt på gråten av å lese innlegget ditt. [:(][:(] 

Ville bare gi deg en trøsteklem

der kom mine tårer, utrolig sterk lesing. Er dette den jenta jeg ser på bildet som er blitt 14 mnd? nydelig. 

Så utrolig nydelig..[:(][:(][:(]
Huff...er så lei meg for at du og dine har måttet gått gjennom...
*klem*

ORIGINAL: Taranitas øyenstener

der kom mine tårer, utrolig sterk lesing. Er dette den jenta jeg ser på bildet som er blitt 14 mnd? nydelig. 

Mhm det stemmer. Skulle ikke tro det! Et ekte lite mirakel [:)] Men det viser også litt hvor lang tid det tok før jeg var klar for å god ta mine tanker...

Å der kom tårefossen min..

Nydelig skrevet..

ORIGINAL: IdaK

ORIGINAL: Tutta 86

ORIGINAL: Taranitas øyenstener

Mhm det stemmer. Skulle ikke tro det! Et ekte lite mirakel [:)] Men det viser også litt hvor lang tid det tok før jeg var klar for å god ta mine tanker...

helt nydelig frøken=) ja, for noen går det jo lenger tid og det forstår jeg godt, man må få det litt på avstand og det skjer som oftest ikke over natta.

Sterk historie..[:(]

Sterk søt jente.

Så bra du skriver! Det var en rørende historie. Det må være forferdelig å gå slik i uvisse. Men så fantastisk at det gikk bra med den nydelige jenta deres[:)]

stor klem du har vært veldig sterk og er det fortsatt som legger ut disse tankene

Nydelig jente du har

ORIGINAL: Hoppande TeltPlugg

Sterk historie..[:(]

Da e ei herlige, sterke jenta du har! Stor klem frå oss[:)]

Takk for omtanken alle sammen [:)]

huff... gråter når jeg leser det... 

[:(] Jeg er glad du delte med oss. Du er tøff!

Så fint at du har klart å skrive ned tankene dine, jeg klarte aldri det jeg, men jeg kjenner meg så godt igjen i det du skriver...... Men de turte ikke å love meg at tvillingene ble friske, å det me rett......

Slike opplevelser er vansklige å fordøye, å samvittigheten over at morsfølelsen ikke var der me engang, har nok bynnt å tære? Men jeg kan love deg, det blir bedre... Det viktgste for jenta di er jo hvordan det er nå, å ikke hvordan det var... Det trøster jeg meg med når disse tankene kommer krypende[:)]

Takk for at du ville dele tankene dine me oss [:)]

Back
Topp