En mnd igjen til jul :)

Amahel

Forumet er livet
Juli13-jentene
I dag er det en mnd til julaften, og da er jeg 12 uker :D

Nå begynner dere å pynte til jul?
Her begynner vi i år 1 desember å tenner utelys og finner frem adventstaker og stjerner til å sette i vinduene.
Kalenderene må selvfølgelig henges opp dagen før ;)
Litt smånisser og dill kommer også til å finne sin plass.

Juletreet kommer vi til å sette opp litt tidligere i år, synes det er sent å sette det opp lille julaften....
Er så koslig å våkne opp om morgen og komme ut til et fint pyntet tre, det er den beste julefølelsen :)

Gleder meg til å begynne å pynte :D

Pynter 1 desember! Gleder meg!! :):)
Juletreet kommer opp 22 des. I år! En dag tidligere enn før om årene! :)
Bare en mnd igjen til julaften! :)

Det tenkte jeg ikke på før du sa det :) Bare 1 måned, det er ikke lenge! Gleder meg veldig til jula, litt juleentusiast :) her begynner jeg så vidt og pynte litt 1. Desember, så kommer det frem litt etter litt frem mot jul.

Tenker å pynte til jul neste helg, og det blir sikkert fredagen, for da er jeg nok ivrig på å få det fram :-) Julehandelen startet vi i dag, og kom egentlig ganske godt i gang.

Jeg har pakket inn julegaver i dag! :)
Har faktisk kommet over halvveis med gavene, og er ferdig med pakkekalenderen til supersnuppa.

Neste helg leter jeg fram avdentsstjernen, adventsstaken og en sånn julelysgreie til å ha i vinduet. Kanskje en og annen juleduk også. Resten av pyntingen tas nok ikke fram før lillejulaften. Jeg må vel bake litt i morgen, i hvert fall begynne å fylle opp fryseren.

Gleder meg til jul :)

Jeg har pakket inn julegaver i dag! :)
Har faktisk kommet over halvveis med gavene, og er ferdig med pakkekalenderen til supersnuppa.

Neste helg leter jeg fram avdentsstjernen, adventsstaken og en sånn julelysgreie til å ha i vinduet. Kanskje en og annen juleduk også. Resten av pyntingen tas nok ikke fram før lillejulaften. Jeg må vel bake litt i morgen, i hvert fall begynne å fylle opp fryseren.

Gleder meg til jul :)
Så flink du er da.
Her har vi handlet flere gaver, men ikke rukket å pakke de inn enda.
Vurderer å få det gjort snart :)
Og ikke minst så må kalendergavene også pakkes inn....

Back
Topp