En milepæle :D

smurfemamma91

Flørter med forumet
Da var man nådd den magiske 12ukers grensa! Lykke sa du? :) Legen mandag for prøver, så får man vel ta resten derfra! Det blir et moro svangerskap siden jeg fikk en kjempeflott nyhet i dag, noe jeg kan avsløre litt seinere ;) Uansett, her sitter jeg da, i lykkerus. Sammen med strikkinga mi av bittersmå ullsokker, matchende jakka og buksa jeg hekla her tidligere. Moro, men litt knødd!
Her blei det mye babling,men er utrolig lettet og lykkelig!  :D

Hihihi er det ikke herlig!! ? :) Gratulerer!! Jeg var 12 uker nå på mandag,og gledet meg skikkelig til å våkne mandag morgen vettu hehehe... :D Ble litt nysgjerrig på hva den gode nyheten var ;) ;)

Det er lykke ja <3 Nyt følelsen:)
Åh, er du flink til å strikke du da? Jeg har nett strikka ferdig et pledd som jeg begynte på med kommende storebror :P Haha!
Nå har jeg tenkt og prøve meg på søte sokker <3 Men jakke får jeg sikkert ikke til!
Holder på med en genser til gutten min, men stoppa liksom litt opp når jeg kom til brystet:P Vanskelig!

Gleder meg til å høre nyheten din, om du deler den med oss :)

Gratulerer!!! å komme til 12 uker er en deilig følelse!!
Jeg trodde jeg var der på tirsdag, var på UL samme dag og jordmor sa jeg var 12+4...
Deilig å virkelig være over det værste!
Jeg har veldig lyst til å lære meg å strikke!!!!

Klarer bare å strikke rett fram...
og babyen trenger jo ikke akkuratt er skjerf heller!!
Ha en strålende dag!!! 

12 uker her også i dag :-D Er spent på legebesøk og Ul neste uke!!

Heidi:  Er veldig herlig :D Går bare rundt å smiler i dag, hihi! Takk, og gratulerer til deg :D Hehe, ja, må vente en liten stund før jeg sier noe, men kommer til å dele det her! :D

Frk.Rødhette: Det skal jeg absolutt! :D
Flink og flink, prøver så godt jeg kan da! :) Kunne ikke strikke særlig før, bare rett, men nå blir det litt vrangt også og mønster! ;) snart ferdig med et par ullsokker, går overraskende bra! :) Jakke ja, det har jeg aldri prøvd, men er jo bare å prøve det! Du veit ikke om du får det til eller ikke før du har forsøkt ;) Nyheten skal jeg dele med dere etterhvert :)

HelloJulie:  Takk, ja veldig deilig! :) Å, så moro da :D hehe, nei, sant nok! Bare å forsøke. Garnstudio har mange gode forklaringer på stikking, og videoer! :) Takk, i like måte! :)

precious2013: Gratulerer :D Åh, det blir spennende! Du må si i fra om hvordan det går! :D Var i forrige uke, og det var utrolig å se den lille krabaten på skjermen :D Glede! :D

Back
Topp