En milepæl!

MammaApril16<3

Forelsket i forumet
Aprillykke 2016
I dag er jeg 13+0, og er fullgått 12 uker!! Den følelsen!! Er både lykkelig og stolt, og gleder meg til å fortelle de kommende besteforeldrene den store nyheten i morgen! <3
Jeg lurer på om sjansen nå er stor for MA? Går å er engstelig for at dette skal skje.. Fikk påvist hjerteaktivitet og et foster som så normalt ut da jeg var 9+3 :) Noen som har beroligende fakta? :) Hilsen stolt, gla og litt engstelig førstegangsmamma :) :)

I dag er jeg 13+0, og er fullgått 12 uker!! Den følelsen!! Er både lykkelig og stolt, og gleder meg til å fortelle de kommende besteforeldrene den store nyheten i morgen! <3
Jeg lurer på om sjansen nå er stor for MA? Går å er engstelig for at dette skal skje.. Fikk påvist hjerteaktivitet og et foster som så normalt ut da jeg var 9+3 :) Noen som har beroligende fakta? :) Hilsen stolt, gla og litt engstelig førstegangsmamma :) :)
Du er faktisk 13 fullgåtte uker! :-D hvis du har fått påvist hjerteaktivitet er det også veldig liten sjanse for at det slutter nå. Dette har gått helt fint, og du kan trygt si det til folk :-) Gratulerer med 12 fullgåtte (for ei uke siden ;-) ) ! :-)

Oi, beklager!! Er 12+0 i dag, skrev bare feil! :D Men takk for beroligende ord, og takk for gratulasjonen! :D Veldig glad nå! :D

Gratulerer! Kjenner veldig godt følelsen av å engste seg... Vi får ta det som en øvelse i å slappe av og tenke positivt. Det trenger man sikkert med en liten baby i huset også ;)

Tusen takk, folkens! :) Får vel bare prøve og ta det med ro, så går vel dette bra! Deilig å ha starta med 2.trimester :D

2.trimester starter faktisk ikke før 13+0 (noen apper regner fra 14+0) :p forsto det slik at du er 12+0 i dag? Uansett en stor milepæl - gratulerer så mye :D Sier som andre her, når du hørte hjerte slå i uke 9, så er nok faren for MA svært liten! Det kan virke som "alle" går gjennom det her på forumet, men det er egentlig sjeldnere at det forekommer, det er bare mange av de som dessverre hae opplevd dette som samler seg på forum. Slapp av og nyt at du har fullført 12 uker :)

5-8 uke 89,2% sjanse for at det skal gå bra
9-12 uke 93,8% sjanse for at det skal gå bra*
13-16 uke 96,3% sjanse for at det skal gå bra
17-20 uke 98,9% sjanse for at det skal gå bra
21-24 uke 99,3% sjanse for at det skal gå bra
25-28 uke 99,8% sjanse for at det skal gå bra

*dersom hjerteaktivitet er påvist, er faren for abort enda mindre.

Så du kan nok slappe helt av :)
Gratulerer!

Senk skuldrene og nyt at første etappe er vel overstått!:-) det er all grunn til å tro at dette skal gå bra nå :-) Gratulerer!!

Back
Topp