En milepæl er nådd..

Martheaag

Andre møte med forumet
I dag er vi kommet til den magiske 12 ukers grensa, og endelig kan jeg puste litt lettet ut.. :)

Mange sier at symptomene vil begynne å gi seg nå, men jeg merker at nye kommer. Som i dag morges, var skikkelig gretten og det gikk selvfølgelig ut over samboer’n.. Og ikke nok med det, men begynte å grine for at han kom å kyssa meg før han skulle dra, blir helt forvirra over alle disse følelsene:happy118

Er det flere som kjenner på mange følelser på en gang?
 
12 uker i dag jeg også :D og sitter for øyeblikket og irriterer meg over samboer uten at jeg vet hvorfor og i går følte jeg meg så sliten at jeg begynte å gråte og la meg klokken 22:rolleyes::rolleyes: så ja, mye rare følelser jeg ikke skjønner meg på:hilarious:
 
Gratulerer med 12 uker begge to ! Fortsatt noen uker igjen her, 9+1 i dag, men skorter ikke på rare følelser å symptomer her heller! :hilarious: skulle gjerne sovet 4-5 uker nå, så jeg våknet uten kvalme og med energi :hilarious: men det kommer det kommer :angelic:
 
Jeg er også 12 uker i dag! Kjempegod følelse å ha nådd grensa:happy:
 
12+0 her også i dag! Veldig deilig :) Begynner endelig å fæle meg litt bedre )
 
Gratulerer til dere :) Jeg gleder meg til jeg også er der, men fortsatt en stund til. 8+6 i dag :D
 
Gratulerer såå mye :happy: kjenner jeg er veldig misunnelig. Klar til å føle meg både tryggere og i bedre form!
 
12+ 1 i dag men jeg klarer ikke å slappe av før ultralyd på mandag. Om det går bra kan jeg endelig senke skuldrene og nyte jeg også.
 
Deilig å ha kommet så langt! Fremdeles noen uker igjen her, 9+6 i dag.
 
12+0 her også! Mye følelser her også, har hatt det de siste ukene. Voldsomt hvor raskt humøret skifter fra at alt føles tungt og tårene triller til latter og glede :p Har hatt det slik i mine tidligere svangerskap også. Gleder meg til å bli stabil igjen :p
 
12 uker i dag! :Heartred
Har vært litt lett irritabel i helgen vet jeg. Så samboeren min har fått høre det et par ganger. :laughing002
 
Back
Topp