En merkelig opplevelse + magebilde

liljevilje

Forelsket i forumet
I går var jeg en tur på shopping og var innom kid og skulle kjøpe håndlklær og hun dama som jobbet der var veldig hyggelig og blid. Så vi snakket litt og jeg sa jeg skulle ha noen håndklær til ett stellebord og jeg hadde funnet noen. og hun ja jeg ser dette, har du nettopp fått sier hun.. og jeg ble litt paff nei sier jeg har en stund igjen ca 10 uker igjen. og så venter jeg jo tvillinger. Og hun ble jo litt flau da og sier beklager, det var ikke så lett å se.

Like etter på møter jeg en bekjent som jeg ikke har sett siden jeg ble gravid. og hun å stusser, ja hvor lenge har du igjen nå sier hun, for du har ikke fått.. å jeg bare nei har ikke fått, fremdeles en god stund igjen.....

Synes dette var en merkelig opplevelse.. vet ikke helt om jeg skal le eller grine, jeg går jo så stolt som en hane rundt å viser magen.. og så får jeg den.. men må en annen måte forteller det jo meg selv at jeg ikke er blitt så stor da.. uff jaja  måtte bare fortelle det.

Slik er magen i dag 28 + 6 dager

hehe, ikke alle tvillinggravide får svære mager da[:)] så bilder av ei på generelt og hun var ikke særlig stor hun heller, men barne var ikke mmindre enn normalt likevel[:)]

kjempefin mage har du[:D]

E vel som malleleo sei, ikkje alle tvillinggravide fer svær mage[:)] Kjempefin mage he du[:D][:D]

Synes du har fin mage jeg, men de fleste tror vel at er man gravid med tvillinger er man mega stoooor.[;)]

Vi er omtrent like langt på vei og magen min er vel dobbelt av din, jeg får komentarer på at der må det være 2 .[;)]
Vi bærer jo barna våre forskjellig og ingen er like, alt er normalt når man er gravid.[:)]

Nydelig mage har du... ikke super stor, men man ser da veldig godt at du har noen inni der [:D]... folk er rare!!!

takk for gode ord jenter[:)]  Dere er supre[:)] og det er godt man bærer forskjellige og er forskjellige.[:)]

Nydelig tvillingmage [:D][:D][:D][:D]

Syns du har kjempefin mage [:D][:D] Og i grunnen heldig i at den ikke er kjeeeempestor og, må jo være mye tyngre. Fin babykul [:D]

Back
Topp