En mamma på August 13.

Syns det virker skummelt nok med tvillinger jeg. Hva er best liksom, en sover når den andre er våken,så man slipper å forholde seg til to sultne unger på en gang? Eller begge våkne og spiser samtidig,så får man litt rustepause når de begge sover?
Ikke at man har så mye kontroll over det da.
Jeg hadde én med kollikk,og det var mer enn nok. Og han sov 3 timer i slengen.
Skjønner ikke hvor jeg skulle henta overskudd fra..
Men får pappan noe mer tid hjemme etter fødsel om det er fler enn 1?
De har jo krav på 2 uker,med eller uten kommer,ellers får de ikke lov å ha permisjon samtidig som mor.
Men om man får 2... eller 4??

Syns det virker skummelt nok med tvillinger jeg. Hva er best liksom, en sover når den andre er våken,så man slipper å forholde seg til to sultne unger på en gang? Eller begge våkne og spiser samtidig,så får man litt rustepause når de begge sover?
Ikke at man har så mye kontroll over det da.
Jeg hadde én med kollikk,og det var mer enn nok. Og han sov 3 timer i slengen.
Skjønner ikke hvor jeg skulle henta overskudd fra..
Men får pappan noe mer tid hjemme etter fødsel om det er fler enn 1?
De har jo krav på 2 uker,med eller uten kommer,ellers får de ikke lov å ha permisjon samtidig som mor.
Men om man får 2... eller 4??

Man får litt mer permisjon når man venter flere.. ved 100% er det fem uker mer og ved 80% er det 7 uker. Man får så mye mer pr ekstra barn man får. Og hvis jeg har forstått det riktig så kan de ekstra ukene benyttes etter fødsel, altså samtidig som mor.. så hun får jo 21 uker ekstra ved 80%, og far kan jo feks bruke ti av disse ukene etter fødsel.

Men WOOOW! FIRE!!!!

Sent from my HTC One V using BV Forum

Man får litt mer permisjon når man venter flere.. ved 100% er det fem uker mer og ved 80% er det 7 uker. Man får så mye mer pr ekstra barn man får. Og hvis jeg har forstått det riktig så kan de ekstra ukene benyttes etter fødsel, altså samtidig som mor.. så hun får jo 21 uker ekstra ved 80%, og far kan jo feks bruke ti av disse ukene etter fødsel.

Men WOOOW! FIRE!!!!

Sent from my HTC One V using BV Forum

Enda godt det da. Men allikevel... fy fillern...

Oh holy shit!! Hadde blitt helt vettskremt jeg. Syns tanken på 2 var skremmende, men 4stykk samtidig...oi oi oi.

FIRE??? Oi, dæven!! Da er a tøff altså!!

Jøss ! Min første tanke er at gu jeg er glad det ikke er meg....! Blir spennende å følge med på :)

Wooooow...... det er nok moro,men jeg hadde vært livredd....

Tror jeg hadde knekt sammen hadde det skjedd med meg, så hun er veldig tøff!

I Know, visst det lenge jeg :P Har ei som henger der og på sept. hehe

Men ja HOLY CRAP!! Gla det ikke er meg, en samtidig tenk så koselig det blir.

Wow.. Helt vilt!!!! Jeg er glad med en om gangen, men hadde det skjedd hadde en nok ikke hatt så mye valg... Håper de får myyyyye myyyyyye hjelp!!!!!!! Jeg skAl følge med på bloggen. Følger litt med på en blogg til ei som fikk 3 linger i januar. ( hun har 2 små fra før)

4 stk på en gang er en håndfull.. Får de noensinne sove? ;)
Blir vel koselig da, men tenk for en dyr bursdagsfeiring!

Men sikkert morsomt for babyene å få jevnaldrende søsken, mange å leke med :D

Imponerende og tøft!
Men de har jo ikke noe valg sånn sett :D

jeg har sett trillinger in action i 6års alderen... glad det ikke er meg ja...:P

Back
Topp