S Stupedame Første møte med forumet 22 Sep 2005 #1 Eller kanskje det trekker over i juni. Termin er i hvertfall 28.05.2006! Det er vår første! Den er meeeget planlagt & kom til på førse forsøk! Gleeeder meg over hvert lille tegn som sier graviditet! [:D]
Eller kanskje det trekker over i juni. Termin er i hvertfall 28.05.2006! Det er vår første! Den er meeeget planlagt & kom til på førse forsøk! Gleeeder meg over hvert lille tegn som sier graviditet! [:D]
adniL Flørter med forumet 22 Sep 2005 #2 hei hei stupedame. gratulere så masse me beibien i magen. jeg har termin 4.mai... [:D]
S Stupedame Første møte med forumet 23 Sep 2005 #3 Hei hei & takk takk! gleder meg også til å ta runden å fortelle! så morsom telle-ting du har Maritk! BRA informasjon! [:)] god helg!
Hei hei & takk takk! gleder meg også til å ta runden å fortelle! så morsom telle-ting du har Maritk! BRA informasjon! [:)] god helg!
N nemi.marselia Forumet er livet 4 Okt 2005 #5 gratulere så mykje stupedame.. har sjøl termin 9.mai som ikkje akkurat va planlagt men vældi velkommen
gratulere så mykje stupedame.. har sjøl termin 9.mai som ikkje akkurat va planlagt men vældi velkommen