En magefølelse?

JPSK

Elsker forumet
Ja, jeg er en av de som håper på å få kunne tilhøre dette forumet. Jeg har en travel aborthistorie, og mistet sist i 6 uke, i begynnelsen av mai. Gyn sa at vi bare kunne fortsette å prøve, jeg har fått blodfortynnende så den lille skal feste seg lettere..

I går så fikk jeg en sånn magefølelse.. Veldig merkelig. Men i dag er denne følelsen enda sterkere. Det er jo i så fall veldig tidlig (typisk uke 2 el 3, befruktningen har nok veldig nylig skjedd) men likevel så får jeg symptomene, tungpustet og oppblåst. Jeg forventer egentlig ikke mens før mellom 28 mai og 3 juni, men føler på meg at jeg er gravid. MAgefølelsen har stemt alle de andre gangene. (Vært gravid 5 ganger nå) Alle gangene har jeg blitt gravid på første forsøk, men dessverre har det gått galt 4 av gangene.

Håper så inderlig jeg får bli en del av februargjengen. <3 Hvis jeg er gravid så har jeg termin 9 februar ifht sist blødning.

Man skal ikke kimse av den magefølelsen altså ;) krysser fingrene for deg!

Blodfortynnende for at det fester seg bedre? Men de har vel festet seg alle gangene, men der heller mot at de ikke slipper taket da eller? Er det noen annen grunn for at du får blodfortynnende (trenger ikke svare om du ikke vil dele sykdomsinfo)?

Da krysser jeg alt jeg har for at det er din tur denne gangen, hele veien til mål!

Ja, i dag har jeg en liten blødning. Om det er begynnelsen på mensen, eller en festeblødning vites ikke endå så må bare vente å se.. Håper veldig det er bare en liten skatt som fester seg.

Jeg tar blodfortynnende fordi har abortert 3 ganger siste året, noen har god effekt av det. Jeg har litt høy blodprosent, men det vites ikke om dette er relevant ifht til abortene. Får se. Håper det virker i allefall. <3

Back
Topp