En lys strek...

Labben

Elsker forumet
Det dukket opp en lys blå strek da jeg testet nå i morges... betyr det virkelig at jeg er gravid? Eller kan testen være feil??? Går det an? Testet på dag 31, i en syklus på 32 dager. Hvis jeg er gravid nå så er det helt utrolig! Vi har prøvd i to år og akkurat denne måneden har jeg vært utslitt av stress! Dessuten fikk jeg aldri noe utslag på El-testene. Hva tror dere? Jeg har hatt tegnene en stund (ømme bryster, mensmurring i magen, "vokseverk" i kroppen, oppblåsthet osv), men de har jeg jo sluttet å stole på. Hvis jeg er gravid, så må det være takket være hostesaften! Første gang jeg har brukt hostesaft!

en strek er en strek[:D][:D]

En strek er en strek ja!
Men for å være sikker kan du jo ta en ny test i morgen.

Oi, så mange det klaffer for nå!! Skikkelig gøy! Gratulerer kjempemasse og lykke til[:D]

Veldig mange det har klaffet for,ja [:D] Og dere har bare med å sende over noe babystøv til oss andre her inne også! [:D]

en blå strek eller to??hvist den ene var lys blå så gratulerer.

å velkommen hit.[:)]

Hei!
Jeg fikk også en veeeldig svak strek (skygge) når jeg testet på dag 25 i en 28 dagers syklus, og det ble ikke en sterk strek før 3-4 dager etter IKM. (Men jeg mistet i uke 10, og prøver derfor på an igjen)
Så en strek er en strek... Så Gratulerer!!! [:D]

Hurra labben!!

En strek er en strek!!

GRATULERER!!!!

Lykkeklemmer fra M

Gratulerer så mye Labben! Jeg også testet positivt i dag, med en svak strek!! Men det er som det blir sagt over her - en strek er en strek!!! Så hopp i taket av lykkerus - du er nok gravid!!!
[:D][:D][:D]

Back
Topp