En lur

*bolledei*

Elsker forumet
Nå er vi nede i en liten lur på ettermiddagen bare. Hun er ikke trøtt før. Mamman er trøtt da. Flere som er nede i bare en soving i løpet av dagen?

Her sover hun minst to ganger om dagen. Noen ganger tre :)

Vi har fortsatt to, har vært dager jeg har trodd han ville bare ha en.. Men der tok jeg feil :P

Vi har hatt tre lurer på ca 20 min hver, den første av og til en time. Snakka med hs på telefonen og hun sa det hørtes ut som at hun sov for lite. Nå har vi i to dager prøvd å få henne til å sove mer og hun har allerede blitt mer harmonisk :)

Hun er blid og fornøyd med bare en.. Så vil tro det holder da?! Blir ikke like blid om jeg prøver å få henne til å sove formiddagsluren.

Her har vi nettopp gått fra 3 til 2 dupper så er nok en god stund til vi bare har 1. Det hender fremdeles enkelte dager at han nok burde hatt tre (eks. Idag, blir en laaaaaang time til grøt kjenner jeg) ;)

Noen dager en lur, andre dager to. Kommer veldig an på når dagen starter og når første dupp er.

Her er det to, tror nok det vil være to en god stund fremover også :)

Her har vi også bare hat en de siste dagene.

Det er to hviler på dagen nå, hun holdt i dag 5 timer mellom siste lur og leggetid :-D

Her har vi fortsatt to,. Men han tror selv han trenger bare en.. Vanskelig til å få til å ta siste duppen ofte.. Da blir kvelden ikke fult så hyggelig..

Vi har to. Men noen ganger er den siste eller første bare 30 min.

Skjer her også inni mellom at han kun vil ha en hvil. Men stort sett er det to :)

Ja, vi har problemer med legginga på kvelden og veldig mange nattamminger
Hmm.. Kom borti send-knappen litt for tidlig og så fikk jeg ikke opp redigeringsknappen. Uansett, helsesøster mente at for lite søvn på dagen kunne være årsak til uro på kvelden og natta. De sier jo at søvn avler søvn og det virker som hun har rett for hun virker mer tilfreds allerede. Så vi kommer ikke til å redusere lurene med det første :)

Sover hun til feks 08 så har hun bare en lur:-) men som oftest to.Er vi ute med vogna sover hun hele tida,prøvd på alle måter å holde hrnne våken,men vogna er visst sovemedisin:-p

Nei det er nok en stund til. Men husker storebroren var nede i en dupp rundt 10mnd alder. Men han sov alltid en lengre dupp først og så to deretter en kort. Snuppa sover ofte like lenge. Begynner å sove litt lenger på første noen ganger da.

Kommer litt an på når dagen starter, men det er som regel to dupper.
En lang en før lunsj, og en kort enten rett før eller rett etter middag.

Noen dager 2 dupper andre dager tre og så gjerne bare en noen andre dager igjen... Så det varierer veldig fra dag til dag..

Back
Topp