en lue fra meg

Oboy!

Gift med forumet
strikka fra Arne & Carlos sitt hefte![;)]
Digger det hefte! [;)]

"lang lue med dusk" .. men han som skal ha den ville ikke ha dusk[8D] så da får det bli "lang lue uten dusk" hihi!
Holder på med en til meg selv også nå, de er jo super raske å strikke! [:D]

Fargene er vel en mellom ting av desse bildene her,var ikke lett å få det helt riktig med den domme mobilen min.. hehe[;)]

men her er vertfall ett livstegn fra meg, vet jeg har vært litt lite aktiv i det siste,men kommer sterkt tilbake[:D]

Så moro å se noe fra deg igjen[:D]
Knallfin lue!

I like!!! Den var fiN!!!

(redd for å virke kjip, men jeg synes skriften din er litt vanskelig å lese... Det ser veldig fint ut, men jeg trenger litt ekstra tid for å lese hva som står... Ment som en konstruktiv tilbakemelding og ikke for å være dust!)

Nydelig[:D][:D][:D]

Lang lue kunne ei tenkt meg også![8D][:D]

Kuuuul [:D][:D]

Kjempefin!!

Den var kjempefin! AKKURAT sånn lue leter jeg etter oppskrift på! Har du lyst til å dele oppskriften uten mønster? [:)]

Så kul lue [:D]

Den var utrolig kul[:D]

ORIGINAL: veni_vidi_vici

Kjempe fine. Har ønsket meg julekuleboka til jul. Hvor får man kjøpt heftene med luene? Går det med mye garn med til en lue?

Tusen takk alle sammen!![;)]
Kjøpes der de har selger dalegarn [;)] hefte deres er lagt for dalegarn[;)] var litt dyrere enn ett vanlig ,men gossja meg,jeg kooser meg me dette hefte!

nei det går ikke mye garn synest jeg... på denne var det to av hver farge men,har en del igjen på to av nøstene,så ca 3 nøster totalt? lua kosta meg vel en 100lapp ca.. viss ikke jeg tenker heeelt feil nå!

Oppskrifta er ganske enkel, alle luene begynner med 96 masker,og strikkes på 4,5 & 5[;)]
tror ikke jeg har brukt mer enn 4-6 timer på de[;)]

Back
Topp