en LO fra meg

camika

Forumet er livet
[:)]

Tusen takk! Den er jo så enkel som den bare kan bli[8D]

Den var kjempe fin[:)]

Å husk: DET ENKLE ER OFTE DET BESTE[:D]

Så fin den var!!![:)]

Åh så fin den var! Dere er så flinke! Nå skal jeg melde meg på scrapebooking-kurs. Har en hel del bilder jeg vil scrappe. Lage min første bok, til Thea ;o)
Har ikke peiling enda på hva alt det forskjellige utstyret brukes til, men når jeg har lært det kommer dere helt sikkert til å se MYE av meg her inne..

Den var skikkelig fin!!!

Det enkle er ofte det beste [:D]  Kjempefin er den [:D]

den var kjempefin!! Tøft med så mye sort-hvitt, for da kom ansiktet til Gaute ekstra godt frem (fint navn forresten - det heter nemlig mannen min også)

ORIGINAL: mamma`n_til_thea

Åh så fin den var! Dere er så flinke! Nå skal jeg melde meg på scrapebooking-kurs. Har en hel del bilder jeg vil scrappe. Lage min første bok, til Thea ;o)
Har ikke peiling enda på hva alt det forskjellige utstyret brukes til, men når jeg har lært det kommer dere helt sikkert til å se MYE av meg her inne..

Tusen takk!

Du kommer fort inn i det, men jeg må advare deg...dette er veldig vanedannende...[8D]
Gleder meg til å se hva du får til[:D]

ORIGINAL: lenemor

den var kjempefin!! Tøft med så mye sort-hvitt, for da kom ansiktet til Gaute ekstra godt frem (fint navn forresten - det heter nemlig mannen min også)

tusen takk[:D]

Vi er veldig fornøyd med navnevalget! Veldig fint, også heter ikke "alle" det[;)]

Back
Topp