En litt slitsom ting med gubben

*UtspyttaLaban*

Forumet er livet
VIP
Er at når han har fri fra jobb, så skal han alltid diske opp frokost.
Steker baguetter og koker egg.
Så vekker han ungene.
Han på 13 år syns det er dritgøy hver eneste dag det skjeremoticon

Altså, ikke misforstå, setter pris på at han gjør det, men det blir litt masse når det skal skje hver eneste dag.

Nå har vi hatt flott frokost 3 dager på rad. Han begynte på kjøkkenet isted, men jeg stoppa han.

Herregud, alt jeg vil ha er ei grovbrød skive med jarlsberg!! Kan vi ikke spare baguettene til en annen dag!emoticon

Han er god da kjære gode mannen minemoticon

Omg! Snakk om luksusproblem!!emoticon

Han vil vel ha litt ekstra kos da, når dere først har sjansen.emoticon

©Smartass skrev:
Omg! Snakk om luksusproblem!!emoticon

Han vil vel ha litt ekstra kos da, når dere først har sjansen.emoticon

Jauda, er litt bortskjemt jeg vist emoticon

Han er god da!!!
Er nok bare jeg som svaner grovbrødskiva litt for masse idag, åsså har jeg egentlig ikke lyst på frokost endaemoticon

:D

Alt stoppa opp når jeg leste jarlsberg.. Sorry.. Vet du ikke at den eneste som gjeller er Norvegia???????

Men uansett er mannen din veldig skjønn da, men skjønner at 13 åringen kanskje ikke syntes det..

Åh... Som jeg lengter etter at noen skal diske opp en frokost til meg...

Altså, hvis du virkelig lider kan vi bytte mann. Så kan du få han som ikke engang smører ei brødskive. JEG sier ikke neitakk til baguetter emoticon

Synes det høres kjempekoselig og godt ut jeg :) Men skjønner jo at 13åringen ikke synes det er noe digg....

Og du, du får sikkert lovt å spise brødskive med ost, selv om det står baguetter og egg på bordet ;) 

Ha en super dag, uansett hva du putter i magen ;)

Nei og nei, så gruuusomt..... :P

Vi har hatt påskefrokost hver dag hele påsken vi! Herlig! Fant ut at vi siden mandag har fortært 25 egg!

Ost er ost hehe

Lillamumi skrev:
Ost er ost hehe

*f9z* emoticon

Ha ha ha :-D

La han nå få kose seg! Det står sikkert Jarlsberg på bordet også så kan du sitte der med skiva di og kaffekoppen samme hva de andre spiser.

Skjønner at det blir litt mye, men hverdagen er her straks igjen altså! :-)

Kunne ønske det var her :D Selvom jeg klager IKKE på min heller :))

Back
Topp