tweety78
Elsker forumet
...åhhh...har hatt en litt sånn møkk i helvette dag i dag og må bare få blåse det ut litt her.. Stakkar scorpio har fått sin dose av meg i dag allerede, he he[:D] Men er bare sånn før mensen opplegg og jeg blir helt svett. Dårlig kombinasjon av en liten jentebaby som helst ikke vil noe for tiden, skal ikke spise, ikke sove, vondt i munnen pga tenner, skriker og griner, vil ikke sitte i vogna, skriker i bilen, he he,ja i det hele tatt er skikkelig fæstli om dagen, he he[:D] samt en type hjemme som ikke akkurat hopper og spretter av iver etter å hjelpe til med hus og baby, jobber masse, trener, tar offshore kurs i oslo, skal på julebord med overnatting i oslo imorgen, som i tillegg også klarte å glemme igjen forlovelsesringen sin og klokka i solsenga i byen i dag....[:@][:@][:@] Og når han kom tilbake fant han bare igjen klokka si, så kan tru jeg ble lei meg![:(] Vi ble litt overraska når vi kom hjem døra her og ringen plutselig klirret i parketten her! Den hadde ligget i bukselinningen HELE tiden! Den kunne jo ha falt ut når som helst liksom... Da fant vi jo ut sammen da at dette bare må være meant to be, he he, vi er nok skapt for hverandre gitt[:D] Bare synd vi fant den ETTER at vi hadde vært og skrevet innlegg i avisa og alt, he he.
Ellers har jeg fått hengt opp nye gardiner på kjøkkenet i dag og det ble veldig fint! Er så fornøyd, er skikkelig julekjøkken her nå[;)]Så imorgen blir det stuepynting også, orker rett og slett ikke mer i dag.
Åh, så deilig å få ut litt,... føler meg jaggu mye bedre allerede gett![:D]Takk for at du gadd lese[;)]
Ellers har jeg fått hengt opp nye gardiner på kjøkkenet i dag og det ble veldig fint! Er så fornøyd, er skikkelig julekjøkken her nå[;)]Så imorgen blir det stuepynting også, orker rett og slett ikke mer i dag.
Åh, så deilig å få ut litt,... føler meg jaggu mye bedre allerede gett![:D]Takk for at du gadd lese[;)]