En litt annen tripptrappstol-funker dette med newbornseat?

Frkn

Forelsket i forumet
2964636.jpg Vi har fått arve denne tripptrappstolen av min søster, den er designet av samme som designet stokke sine tripptrappstoler. Utenom dette har vi bøyle og rygg til den også, slik at babyen kan sitte i den når hun lærer seg å sitte selv.

Jeg har fått med meg disse her newborn seatene som stokke opererer med, og syntes de ser helt geniale ut. Men går de an å feste på ryggbøylen her? Noen som vet?

Og for de av dere som ikke har newborn seat: Hva gjør dere når dere spiser middag? Sitter babyen i vippestol på gulvet?

Vi hadde babyen i vippestol ja, med mindre hun sov, eller lå på gulvet og va fornøyd der.

Newborn seat passer kurven på ryggen, som om den svinger annerledes på din stol vil den ikke passe. Mener det ikke passer på eldre modeller heller. Du kan jo ta en titt i butikken. :)

Newborn seat passer kurven på ryggen, som om den svinger annerledes på din stol vil den ikke passe. Mener det ikke passer på eldre modeller heller. Du kan jo ta en titt i butikken. :)

Har sett på de, men ble ikke klokere. Får kanskje ta med meg stolen, for å så se om det passer. De er for dyre til å ta en råsjangs. Har du setet selv? :)

Har sett på de, men ble ikke klokere. Får kanskje ta med meg stolen, for å så se om det passer. De er for dyre til å ta en råsjangs. Har du setet selv? :)
Ja, har det selv. Men send en mail til stokke. De har helt sikkert svar. :)

Men når jeg ser på det nå så ser det ut som det ikke går. Fordi den henger over hele ryggen. På din stol står den greia i midten i veien.
ImageUploadedByBV Forum1475502033.829110.jpg

Kan godt være av samme designer. Men dette er ikke en tripptrapp. Og ligner ikke heller. Og Newborn er tilpasset tripptrapp helt spesifikt.

Utfra design kan det på ingen måte se ut som det passer heller.

Gå for en vippestol eller annen babystol

Back
Topp