En liten utfordring i bloggen min...

Er helt nybegynner, men skal prøve meg [:D]

Du har så mange fine skisser. Lager du de swirlsene selv? (Sånn som de på skisse 9?) I så fall, hvordan gjør du det? Eller hvis du har funnet dem på nett, hvor finner du slikt?

Skulle gjerne vært med på utfordringen, men tviler sterkt på jeg rekker det når det er så kort frist... [:(]
Men får se hva jeg får til....

ORIGINAL: UPS

Du har så mange fine skisser. Lager du de swirlsene selv? (Sånn som de på skisse 9?) I så fall, hvordan gjør du det? Eller hvis du har funnet dem på nett, hvor finner du slikt?

Skulle gjerne vært med på utfordringen, men tviler sterkt på jeg rekker det når det er så kort frist... [:(]
Men får se hva jeg får til....

Jeg har funnet swirlsene på nettet [;)] Finner det meste av digiscrap tingene på www.digiscrapdepot.com [:)]

Forresten, kan jeg digiscrappe en lift, eller er det kun håndscrap? For hvis jeg digiscrapper, kan det være jeg får tid, siden det går så mye fortere... Dessuten har jeg lånt vekk det meste håndscrappe-utstyret mitt til søstra mi til over jul...[8|] (Veldig smart forsåvidt, jeg som har en del scrappeting jeg skal lage til julepresanger..[&:]) 

Forresten, kan jeg digiscrappe en lift, eller er det kun håndscrap? For hvis jeg digiscrapper, kan det være jeg får tid, siden det går så mye fortere... Dessuten har jeg lånt vekk det meste håndscrappe-utstyret mitt til søstra mi til over jul...[8|] (Veldig smart forsåvidt, jeg som har en del scrappeting jeg skal lage til julepresanger..[&:]) 

Det går nok greit [;)] Må jo ikke låne vekk alt scrappe utstyret ditt... [8D]

ORIGINAL: Mikke

Hvor store skal filene være?
Skal vi sende dem på PM?

Fant mailadressa di likevell jeg så jeg sendte dit jeg...

Den er mottatt og ligger nå ute i bloggen [:)]

Størrelsen er ikke så viktig for jeg har PS, men jeg foretrekker dem i 500x500 px med en oppløsning på 72 [;)]

ORIGINAL: Kaoleena

Det går nok greit [;)] Må jo ikke låne vekk alt scrappe utstyret ditt... [8D]

Nei, må visst ikke det.. Er jo bare dumt... Men jeg tenker ikke alltid så langt...[&o] Men da skal jeg se om jeg rekker å få ferdig en digiscrap, det kan jo tenkes at går...

Back
Topp